rovilera Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Noen som har kjent det samme og vet hva dette kan være? Jeg har termin om ei uke, og våkna til smerter i høyresida i dag og de er mer eller mindre konstante uansett om jeg beveger meg eller sitter i ro. Smertene sitter altså på høyresida, og kjennes ut som kraftig sting/hold i sia (sånn som man kan få når man jogger) Det kjennes veldig likt, bare mye kraftigere.. Noen som har peiling på hva dette er?
skiberta Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Ikke vet jeg hva det er men hadde lignende smerte i går, akkurat som hold bare mer kraftig ved hofte/mage, bare på venstresiden. Har selv 4 uker til termin. Det gikk over etter jeg fikk slappet av. Har ikke hatt det hittil i dag så tenker at det nok bare var noe nerver eller muskler i klem eller lignende. Mye rare smerter som kommer og går egentlig! Håper dine forsvinnger!
ønsker2 Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Har ikke peiling på hva det er, men har selv hatt det, og det er kjempe vondt! Men mine smerter gikk over, og det ble kun med den ene kvelden med vondt. Håper dine smerter går over =) Tanken på at det bare var livmora som strakk seg slo meg da. Vi har jo så mange forskjellige vondter under graviditeten at det ikke er godt å vite fra eller til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå