Vårlillespire mai 2011<3 Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Har dere brukt mye penger på mammaklær eller sparer dere til å gå "crazy" etter fødselen?
Håpefull77 Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 jeg har ikke kjøpt mye mamma klær. Har kjøpt meg to mamma tights, 1 treningsbukse, 1 treningjakke og en bluse. I tillegg hadde jeg en gravid olabukse fra før, også kjøpte jeg en annen bukse tidligere, men den passer ikk lenger. Bruker det jeg har, har en del tunikaer og kjoler som passer enda. I tillegg har jeg kjøpt noen gensere på cubus som ikke er mamma klær, men som er lange nok og som er fine og bruke under/inni. jeg har også lånt en gravid olabukse (som er litt for stor og som jeg ikke føler meg spesielt vel i). Jeg er sykmeldt og går hjemme og har vært det hele svangerskapet. Hadde jeg jobbet hadde jeg måtte handlet mye mer. Jeg har også kjøpt meg en par strikkejakker som jeg går med åpen nå, som jeg vet passer bedre etter fødselen, tenker at de er praktiske å ha over når jeg skal amme.
ønsker2 Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Nei, her i hus er det ikke mye mammaklær =) Kjøpte 3 bukser, 3 gensere og har kjøpt topper (som ikke er mamma tøy) i for stor størrelse, så jeg kunne ha de gjennom svangerskapet. Jeg har liksom aldri sett vitsen i å kjøpe tøy man kun skal bruke en periode :-P
Mia2011 Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Har heller ikke sett nødvendigheten av å bruke penger på det, men min mann kjøpte tre mammabukser og to mammagensere til meg på H&M i november, det er jeg veldig glad for nå, har brukt det mass ellers har jeg også fått tre amme-bher som jeg har brut siden i høst.. termin i april/mai..
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Nei, jeg bruker de samme klærene som før jeg ble gravid:) Har termin i slutten av april, så om magen plutselig bestemmer seg for å vokse, kan jeg bare gå opp i S eller M i topper. Bruker cardigan over som er åpen.
**Lykke** Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Nei minst mulig, kjøpt tre joggebukser og en tights jeg blir satt igang om ca 4 uker og har vel brukt ca 300 kr. Ser ikke vitsen og bruke penger på klær som går til fretex om noen mnd uansett Har akkuratt så jeg ser skaplig ut på butikken og i middagsbesøk
Lillesolsikke Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 Denne gangen har jeg ikke kjøpt så mye, bare noen topper. Men hadde ganske mye fra sist. Liker å føle meg vel, og gå i klær som passer min kropp. Så derfor valgte jeg å bruke en del panger på mammaklær. Nå er jeg ferdig (om en 2 1/2 mnd tid), så da gir jeg dem vekk til andre som kan ha bruk for dem =)
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har kjøpt litt. Jeg har ikke kjøpt sånne typiske mammaklær, og ikke dyre klær, men en del tunikaer som jeg nok ville kjøpt uansett. Nå har jeg gått ned mye i dette svangerskapet pga hypermesis, og derfor er de gamle klærne mine for store og jeg følte for noe nytt. Har kjøpt meg tre mammabukser også, og de kommer jeg sikkert til å bruke litt utover etter at mini er født også. Sist måtte jeg hvertfall det, magen ble ikke flat ijgen hverken første uka eller mnd :-)
LykkeligmedBabY Skrevet 13. mars 2011 #9 Skrevet 13. mars 2011 sparer til å go crazyyy etter fødselen
Popelko Skrevet 13. mars 2011 #10 Skrevet 13. mars 2011 Denne gangen har jeg ikke kjøpt noe mammaklær i det hele tatt. Har kjøpt noen tights, og ellers bare vanlige topper og gensere som jeg også kan bruke når magen er borte. Eneste jeg skal kjøpe er noen ammebh`r og kanskje et par ammetopper\gensere.
TrueHæppiness Skrevet 13. mars 2011 #11 Skrevet 13. mars 2011 Har kjøpt 2 ammetopper og en topp/kjole. Ellers bruker jeg de klærne jeg bruker til vanlig. Utrolig hva litt improvisering kan gjøre:p
theamortil3 Skrevet 13. mars 2011 #12 Skrevet 13. mars 2011 Kjøpt 2 tunikaer, 3 bukser, to bh og 5 truser, 3 singleter ellers ikke noe. Bruker noen av de store tunikaene jeg har fra før som er tøyelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå