Gå til innhold

Bulgaria, Albena i juni

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi har nettopp bestilt oss reise til Albena med avreise 6.juni. Sitter og leser litt på nettet nå om klima der nede, og kjenner jeg blir litt stressa...kald vind, kaldt vann, overskyet og regn??? Trodde Bulgaria var en sommerplass? Noen som har vært der i juni og som kan bekrefte/avkrefte dette? Vurderer seriøst å dra til ett annet land dersom dette stemmer...kommer fra kalde nord og ønsker ike å fryse i syden;-P

Takk hvis noen gidder å svare:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143013291-bulgaria-albena-i-juni/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er vel kanskje nå det er kaldt?

vi var der første helga i juli for et tre år siden. og det var laaaangt fra kaldt vertfall!

litt vind var det, men når det var 38grader i skyggen så klaget vi på ingen måte over å bli blåst litt på ;)

vannet var jo heller ikke kaldt siden det var 42grader i sola ;) fantastisk plass albena og absolutt til å anbefale for familier. Albena er bygget for turister.

når du er der så vær obs på at det er dyrere å kjøpe saker og ting i Albena siden det er tillaget for turister. Drar dere til en plass der det er flere fastboende så er prisene lavere.

Nessebar er noe som er helt fantastisk å få med seg. Om du reiser med eller uten barn ville jeg også tatt turen til vannparken! der var det helt sykt gøy hehehehe :P

å gå langs strandpromenaden er en fin tur. det går også an å låne sykkler der hele familien får plass og kan trø sammen ;)

Jeg elsker albena og kunne såå tenke meg dit igjenn :)

Kanskje jeg skulle unne meg det til sommeren jeg også? hmmmm :)

god tur vertfall, du kommer til å kose deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...