Gå til innhold

Kan noen av dere komme og smitte meg med dev værste infulensan som finnes.. en som gjør at jeg er syk og må ligge i sengen.

Anbefalte innlegg

Er så dritt lei av mannen min som aldri står opp om morgenene med datteren min lar meg stå opp hver dag.

Vi har snakkert opp og ned i mente om at han skal bedre mer men hans nye iphone og pc bruker etter all min mening all tidens hans.

Eller kan noen komme å brekke begge armene mine så han må ta ALT ?

Fortsetter under...

Det ender nok med at du må ta vare på datteren din mens du er syk....

Har man barn så har man barn! Om han ikke stiller opp slik du ønsker, må du ta en real prat med han eller bli alene. Da får du mye fritid de dagene han har samvær.

Barnslig og ville bli smittet med en sykdom, har du noen gang hatt influensa? Vet du hvor smertefullt det er??

Annonse

Ja han er verdens fineste fra, flink med datteren sin, er flikt å tydde og vaske. Han er ikke en drittsekk har bare ikke evnen til å forstå at jeg også kan være sliten. fikk beskjed hos legen at jeg hadde lavt jernlager nede på 5 så det er lavt. Så jeg er nok ekstra sliten. Men han skjønner hvordan det er.

jeg ler høyt hver gang et slikt innlegg blir postet!!!!!!! ler ikke av HI, men av alle disse som tar ønsket ditt bokstavelig.

selvfølgelig ønsker ikke HI å ligge rett ut med influensa, det er da bare et rop om hjelp. et ønske om å få mannen til å forstå av at også hun trenger søvn og hvile. det finnes ikke en eneste kvinne her inne som ikke trenger noe som helst avlastning. det er piss å påstå noe annet.

lurer på hva enkelte her inne røyker jeg??? vil gjerne vite det så jeg kan unngå akkurat det merket. innbitte, sure drittkjærringer uten evne til å se andres behov. for ikke å snakke om fullstendig mangel på empati. dere burde blir kurset eller bli medisinert slik at dere kan oppføre dere noenlunde blandt andre mennesker.

Ta ting helt bokstavlig ja..

Husker jeg engang var så uheldig å si "det kan du ta gift på" ( var et sånnt uttrykk som ble brukt, vet ikke hvor det kom fram...) til bestemoren min, og hun dro det opp i nesa og lurte på om jeg ville hun skulle dø eller hva det nå var....

Det var jo bare en sånn teit frase, og jeg hadde ikke noen planer å knerte gamla....

Ingen ønsker å bli alvorlig syke, men regner med at de fleste opptil flere ganger har liret av seg en tilsvarende dum frase!!

TAKK 0957!!!!!

Måtte bare ha ut litt frustrasjon, iritasjon.

Og føler meg mye bedre etter en milion kopper kaffe og en skive med Nutaggi!

Annonse

Tenk å spørre om noe sånt. Jeg er skikkelig syk og jeg lover; du ville ikke byttet med meg.

Men når det gjelder den late mannen din, snakk litt med han på en ordentlig måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...