hilde og gutta Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Sovet fra kl 2230 til kl 0700. Uten å spise på natten. Han er 2 månder og 7 dager i dag. Endelig har mor og far sovet litt. Egentlig litt rart,har jo blitt vant til at han skal ha mat rundt 04. Han fikk mat klokken 07 og var våken rundt en time og nå sover han på sofaen. Håper bare dette holder seg,kan jo si at han ikke har sovet i sengen sin siden han var født. Forrige helg fant han ut at han kunne sove i den fine sengen sin,og da sov han hele natten med 2 mat måltider. Har ammet fram til forrige uke,men nå får han bare mme. Mistet melken når jeg hadde infulensa. Ha en god søndag videre sammen med dine små!!!
Noregsgard Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Ååå så heldig du er Gutten min sov ikke rundt før han var 5 mnd, nå er han 6 mnd og det hender fortsatt at han ikke vil sove mer etter kl 4. Ellers starter han dagen 05.30. Hadde jeg fått sove til kl 07.00 hadde jeg vært i himmelen Nyt det!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Så deilig da:) Håper det holder seg slik for dere fremover....
*ulvemor* Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 ååh så deilig de sover vel bedre av mme også, så han merker vel at han er god og mett nå Jeg ammer, men min jente på 2 mnd, våkner bare en gang for mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå