Februargutten Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Vi fikk dundyne i 100x80 fra Norske Dun i gave fra familieb til samboern. Kjenner den irriterer meg skikkelig, for vi ønsket oss spesifikt vogndyne. De ringte meg dagen etter fødsel på sykehuset og spurte om 80x100 var riktig. Jeg svarte at det hørtes stort ut, men at de kunne spørre betjeningen og at det fantes egne mindre dyner for vogner. Allikevel kjøper de den. Vi har også dunallergi i familien. De kjøpte også to sett sengetrekk som vi fikk ferdig vasket. Jeg VET jeg høres ut som en bortskjemt liten drittunge som blir irritert på dette, men det er bare så tungvindt å måtte dra å bytte siden de ikke kunne høre på hva jeg sa. Sengesettene kan vi bruke på sengedyna vi har, så det er greit. Men en stor dundyne vil jeg ikke bruke dobbelt over en liten baby i vognen på våren/sommeren. Off, det er nok mest hormoner og lite søvn som gjør meg så irritabel for ingenting nå. Men tilbake til spørsmålet, hvor kan jeg få byttet den teite dyna?
Februargutten Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #2 Skrevet 13. mars 2011 Ingen som kan svare dette hormontrollet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå