Gå til innhold

Hvor stor er magen deres i uke 18? Her er det nesten helt flatt...flere i samme situasjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig normalt. Med første fikk jeg ikke noe mage før jeg var godt over 25uker på vei og en kunne ikke se det var gravidmage før jeg hadde passert 30 uker. Har masse bilder som bevis:p

Nå er jeg 19 uker med andre mann og har ikke fått noe mage ennå denne gangen heller.

Jeg har ikke store magen jeg heller. Man ser fremdeles musklene mine på magen. Men jo den har blitt litt større, men ikke av betydning. Er 16+5.

Hvor høye er dere?

Lurer på om det kan ha noe å si for at man ikke får mage i det hele tatt?

Annonse

med førstemann så følte jeg meg "dom" når jeg skulle på ordinær ul, hadde iiingen mage..

Brukte allværs jakkene mine heelt til siste dag som altså er i str S. ! såå tror nok det er veldig forskjellig.. nå andre gang synest jeg at magen har endret seg snart 13 uker:P

gledebarnet 2011:

Jeg er 177 og var ganske slank før jeg fikk nr.1 ,men magen min ble gaaaaaanske stor på slutten ^^,

Ikke fullt SÅ slank etter jeg fikk første derimot ^^,

Kunne gå i en del mnd uten at noen såg at jeg var gravid,siden jeg ikke fikk noe mage. Det er derimot festlig å se hvor raskt den kommer på slutten :P

Nå viste den tidligere til tross for flat mage da jeg ble gravid.

Skulle derimot bare mangle siden det er 2 ^^, Dessuten synes jeg det er rett deilig å gå å strutte med baby magen min :D

Annonse

Tror det er relativt vanlig for førstegangs. Jeg var helt flat til jeg var halvvegs, og det ble såvidt synlig for andre rundt uke 25.

Nå er jeg andregangs og har sett litt halvtjukk ut siden uke 12 enda jeg startet med samme utgangspunkt som sist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...