wjkcg Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Hører ofte at jeg ser så flott ut nå. Er i uke 30, så ikke fullt ut elefantfasong, men føler meg absolutt ikke fin. Den store magen føles fremmed og i veien, det samme med store, harde pupper. Lei av å aldri føle meg flott som jente, er kun ev flott som mage... Første gang jeg var gravid synes jeg alle endringene i kroppen var så stas og ville gjerne se gravdid ut. Nå gleder jeg meg til baby, men gleder meg også til å få igjen kroppen min - til å være meg igjen, ikke bare en vandrende mage. (Pluss blir kjekt å slippe gravidebukser som bare sklir ned og drar med trusa støtt, pluss andre sjarmerende sider ved svangerskap, som luft i magen og dårlig humør).
LykkeligmedBabY Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Da er vi nok mange fler som gleder oss til å få tilbake den gamle kroppen igjen:) Selv om vi glemmer kroppen med det samme babyen har kommet ut, for da blir det jo så mye annet å gjøre enn å tenke på dette. Men skjønner hva du mener!! Jeg har hat maaaange plager i dette svangerskapet, og gleder meg til den lange slitne reisen er over, premien er jo bare helt fantastisk da:)
ønsker2 Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Tror nok de fleste av oss her inne savner å komme til seg selv igjen =) Jeg nyter graviditeten fullt ut og prøver å kose meg. Men jeg tenker ofte tanken på hvor deilig det skal bli å stelle seg og føle seg vel igjen! Jeg har slitt i stykker alle mine gravid klær (kjøpte kun 3 plagg, så de har blitt slitt ut av vask etter vask), og valser bare rundt i joggebukse nå. er 37+2 i dag og er kjempe stoooor rundt magen! Gleder meg til å treffe lille babyen og å komme til meg selv igjen =) Nå føler jeg at alt er på vent pga all ventingen nå den siste tiden.
gravid.på.ny Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Er i uke 38 nå, og alt går langsommere. Ikke får jeg bøyd meg skikkelig, må stå med bena langt i fra hverandre i og med magen omtreng ligger i fanget på meg. Vondt i hoftene, så vanskelig å finne noe god sove/ sitte stilling osv. Og ikke minst begynner jeg å se rimelig oppblåst ut generelt.. Mener ikke å klage, for jeg har ventet i mange år på dette barnet og gleder meg utrolig masse til å se han. Savner kroppen min jeg også. Gleder meg såå til å bli lettere igjen. Til å trene, ja rett og slett til å bruke kroppen min slik jeg vil.
prøverigjen:) Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 gleder meg jeg og, sliiiiiiitsomt å gå gravid!!! vært/er mye trett og føler meg skikkelig tung i kroppen. blir godt å få babyen ut om en 2mnd tid:) tilogmed skjorter og topper passer ikke. alle kiloene har lagt seg jevnt over...
H1976 Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Jeg også kjenner det begynner å røyne på nå......føler meg som en godt over middels stor tomannsbolig med store problemer knyttet til varmeregulering (er dødsvarm!) og rørsystem (MYE vann overalt!!!). Er veldig nærme nå da så det er bare å holde ut litt til forhåpentligvis - har termin på torsdag!!! Gleder meg spesielt til å ta på meg skoene på vanlig vis og kunne holde høyere tempo generelt sett!!! Og ikke minst gleder jeg til å føle meg fin liksom......det er litt vanskelig med varmen og alt vannet!!! Men skal egentlig ikke klage da dette er problemer som har kommet de siste to ukene egentlig (varmen har vært siste 4 mnd tror jeg) og jeg trente og holdt samme tempo frem til uke 38 + 2!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå