Gå til innhold

Jeg har ikke tatt testen enda, og lurer på...

Anbefalte innlegg

...om jeg er gravid eller ei. Forrige gang fikk jeg ømme bryster med en gang og kastet opp til ca uke 25, nå kjenner jeg ingenting. Forventer mens var den 8. Og den har vært veldig punklig det siste halvåret. Jeg har egentlig ikke tro på at jeg er gravid siden jeg ikke har noen symptomer, men er det noen av dere som har det sånn? Viser en test at jeg er gravid over helgen, så blir jeg bekymret siden kroppen ikke viser tegn til dette som tidligere...

Fortsetter under...

Jeg hadde også IKM 8.mars, men fremdeles ikke fått mensen. Jeg tok en neg test i går kveld, men klarer ikke helt å stole på at den er riktig. Jeg føler meg rar, så derfor ringer jeg lege i morgen sånn at han kan ta en blodprøve. Det er også vanlig å ikke ha så mange symptomer, alle svangerskap er ulike. Dette blir mitt første hvis det viser seg at det er et frø der inne:)

Jeg har bare tenkt at jeg ikke er gravid, så har ikke stresset noe med det, før i går. Har vært alene i helgen med mini, og han har vært syk og jeg har vært sykt sliten. Begynte å tenke tilbake på de to siste ukene hvor jeg har vært mye kvalm, alltid sulten, og nå føler jeg meg så rar i magen. Forrige gang kjente jeg at jeg var gravid før jeg testet, hadde ømme bryster og skikkelig festningssmerter, har ikke kjent noe av dette nå. Jeg har jo tatt meg et glass vin i ny og ne, og værst av alt brukt en salve som det står man ikke skal bruke når man er gravid ( veldig sterke saker). Dette er jo det jeg begynte å tenke på i går kveld, redd for at hvis jeg er gravid at spiren kan ha tatt skade av dette:( Mini var godt planlagt, og vi skulle begynne å prøve igjen i april/mai så får vi se om det er nødvendig....

Får vel manne med opp å kjøpe test i morgen.

Lykke til hos legen LilleFie!

Sist gang testet jeg nagativt hos legen, men ringte tilbake 4 dager senere og sa at jeg ER gravid hehe.... har lengre syklus en vanlig, så da tar det lenger tid før det er synlig tror jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...