Gå til innhold

FRUSTRERT.. rart humør..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste vært veldig trøtt og sliten, men innimellom får jeg kvelder hvor jeg bare er i et skikkelig rart humør.

Er kjeempe rastløs, småsur og irriterer meg over alt.. :P Ikke er jeg sulten, trøtt eller noe sånn..så da er det lite og finne på.

Synes det er så deilig og bare ligge og sløve om jeg er sliten.. skulle ønske jeg kunne det i dag! Samboeren måtte jeg sende ut, for ellers ville jeg bare lagd dårlig stemning tror jeg :) Han var ganske forståelsesfull.. Vet ikke hva jeg skal finne på.. INGEN TING på tv :(( Skulle ønske jeg var sulten så kunne jeg koset meg med noe god mat.. men neeida.. jeg er jo nesten ALLTID sulten, og selvfølgelig er jeg ikke det nå :P

Måtte bare skrive noe... sikkert flere som har slike dager! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du endel hjemme om dagen?

Jeg tror en gå tur i frisk luft hadde hjulpet deg ;O)

Skrevet

Jeg er endel hjemme om dagen ja :) Her vi bor kjenner jeg så få, men vi har en hund som jeg er ute med hver dag.. får vel ta han med meg ut og få litt frisk luft, så kanskje det hjelper.. :P

Men det som er tingen er at jeg veldig sjelden har sånne dager. Jeg kooser meg som oftest bare hjemme og slapper av nå før fødsel :) Men så, ut av det blå kommer det en slik dag som i dag :P Og da vet jeg bare ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...