Gå til innhold

Hjelp, navn til lillesøster...

Anbefalte innlegg

Hva skal veslejenta vår hete? Søsknene har navn med to stavelser, de heter Henrik og Anna, kan godt tenke meg to stavelser igjen, men finner ikke det perfekte navnet. Hadde det blitt gutt skulle han hett Albert, men dette er verre...

Mine alternativer så langt er følgende, men ingen av dem er perfekt... Noen bedre forslag?

Ingeborg

Synne

Sigrid

Tiril

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143012650-hjelp-navn-til-lilles%C3%B8ster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først må jeg bare si at Henrik og Anna er to av mine store favoritter! Nydelig navn!

Flotte navn på listen din! Stemmer på Sigrid, det er så vakkert! Synne blir nr.2.

Det første jeg tenkte var Live. Henrik, Anna og Live = nydelig!

Hva med Ella eller Emma? To nydelige, gamle navn. Dumt de er så mye brukt. Eller Ebba?

Eller:

Dorthea

Elise

Eline

Julie

Julia

Linnea

Mathilde

Marie

Nora

Olivia

Olea

Othilie

Sara

Vera

Noen du likte? :-)

Mmm, du har god smak :-) Liker både Henrik og Anna veldig godt - og forslagene er også fine.

Ingeborg og Synne er to av mine favorittnavn - og begge passer godt til søsknene.

Tiril er koselig.

Sigrid er fint.

Forslag på to-stavelser som jeg synes passer:

Ingrid

Ingvild

Nora

Marte

Kristin

Vilde

Live

Mari

Ellers synes jeg Pernille passer knall!

Takk for mange fine forslag! Så morsomt å se, du prebs har fått med mange av favorittene mine . Ingrid - Nora - Kristin, men de er i bruk i nær familie så kan ikke bruke dem:-(

Har faktisk tenkt på Pernille også, ja. Hmm, må virkelig gå i tenkeboksen frem til fødselen nå;-)

Annonse

Av de du nevner synes jeg bare Synne passer, men det er til gjengjeld veldig fint :o) Til nød Tiril, men synes både det og de to andre kræsjer med Henrik.

Henrik, Anna og Tilde

Henrik, Anna og Tilda

Henrik, Anna og Lova

Henrik, Anna og Silja

Henrik, Anna og Milja

Henrik, Anna og Selma

Henrik, Anna og Nea

Henrik, Anna og Stella

Henrik, Anna og Elea

Henrik, Anna og Telma

Henrik, Anna og Elma

Henrik, Anna og Sigrid er supert! Fantastisk gode navn.

Henrik, Anna og Synne er også meget bra.

Foreslår også SynnA i stedet for SynnE.

(Et meget sjeldent forslag fra min side, gitt, siden jeg er over gjennomsnittet drittlei alle poppisnavnene som slutter på -A.........)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...