CHC Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Hva gjør vi? Hva har jeg krav på av penger hvis jeg må gå hjemme i permisjon fram til høsten 2012? Noen med erfaring her? Blir evig takknemlig for svar!!
hippmamma Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Fikk det samme svaret, så blir veldig gla hvis noen vet hva vi skal gjøre!!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Du har bare krav på kontantstøtta, på 3300 kr pr mnd. Du kan jo f.eks være dagmamma for et barn ekstra, hvis du trenger mer penger altså...?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Eller evt prøve å få plass i en familiebhg. Det fikk vi med jenta vår. Hvor bor dere siden dere har fått svar allerede? og får man svar på mail eller kommunens sider?
ALIICE Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 Orka ikke å søke, siden vi regna med å få samme svar. Må muligens ta et halvår permisjon ekstra, noe jeg synes er en stor fordel så slipper mini å begynne i bhg så tidlig. Det vi har krav på er kontantstøtte;)
mariabee Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 dytt dytt!! Skulle gjerne likt å vite det selv altså... Ser skummelt ut her også til tross for at jeg jobber i bhg og har prioritert plass.. Gullet er jo født i november så komemr jo ikke med hovedopptaket nei.. Veeeldig spent på hva som skjer... Er gjerne hjemme et ekstra halvt år, men det spørs om økonomien er like enig... LYKKE TIL ALLE SAMMEN det ordner seg for oss snille piker!
Baby Bliss Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 Kommer de ikke med i hovedopptaket dersom de er født i november?? *gulp*
hippmamma Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 Er dette den fulle bhg dekningen som vår kjære Jens skryter av?? Fy søren så teit!!! Er jo utrolig koselig å være hjemme med babyen sin, men er jo litt deilig å kunne jobbe igjen da. Hvertfall jeg syns det! Har ikke råd til å gå et halvår ekstra hjemme
Gjest Skrevet 13. mars 2011 #9 Skrevet 13. mars 2011 Minsin er født 5 oktober, får hun ikke barnehageplass er jeg i trøbbel! Har ikke fått svar enda da, satser på at det går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå