Gå til innhold

Dere som har hatt MA: mistet dere symptomene??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den ene gangen fikk jeg en minidråpe blod i trusa, som jeg ikke hadde sett om jeg hadde hatt sort truse på. Ingen gravid-symptomer....

De to andre gangene fortsatte kroppen som gravid, jeg ble faktisk enda mer kvalm den siste gangen.. Begge de to siste gangene hadde fosteret vært dødt i en mnd.... :(((

Annonse

Visste ikke at jeg var gravid engang... så jeg merket MA først da jeg fikk betennelse i livmora og de så fostersekken på UL. Legene kunne ikke si meg hvor lenge fosteret hadde ligget død eller hvorfor det hadde sluttet å vokse.

Ingen blødninger heller.

Uff, så mange triste historier..

Jeg skal på tidlig UL til uken pga små blødninger.. (noen brunlige og et par med friskt blod..) Har mistet i SA men er overhodet ikke slik da jeg bare har minimale blødninger (trenger ikke bruke bind eller noe), og så har det vel mest vært når jeg har tørket meg.. Noen dager har jeg ikke blødd noen ting, andre dager har jeg litt på papiret..

Prøver å forberede meg på alle utfall :( har ikke hatt så mange symptomer på graviditeten annet enn trøtthet og sluttet med kaffien...

hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...