Gå til innhold

Sex; menn som får orgasme for fort?

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en helt fantstisk mann, som jeg er helt hodestups forelsket i. Har kjent han i to år, småfløtet litt fra tid til annen. Nå er vi et par.

Problemet er at han blir så utrolig fort kåt, og når vi har sex, så kommer han så og si med engang. Har faktisk skjedd at det har vært toppen 10 "jokk" før han får utløsning.

Jeg har ikke lyst å si noe til han, men jeg vet at han ikke er fornøyd med det selv.

Noen som har tips å komme med? Hvis jeg skal leve med mannen i 40år til, trenger jeg et ligg! hehe:)

Fortsetter under...

komunikasjon er like viktig som sex. Han er bevist på det selv, og er nok klar over at du er det også. Dere kan trene det opp, sambo var likedann.

Når dere har fått pratet m det, og er klare for å "trene" utholdenheten:

han "jokker" først noen få ganger, trekker seg ut og har en pause i ca 20 sek, så "jokke" til han kjenner det nærmer seg, trekker seg ut og holder penisen helt innved roten med et fast grep, da vil han merke at utløsningen avstår. Første gangene kan det være snakk om minutter før det går for han, men etter 1 uke vil det være en merkbar endring.

Sambo holdt maks 2 minutter når vi startet dette, nå kan han holde i en halv time!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...