Novadona Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Hva er det som skjer? Han griner med forskjellige intervaller fra fem til ti ganger i løpet av en natt!! Frem til nå sovet greit, men med en til fem oppvåkninger men som videre gikk greit med smokk eller å bli snudd. Nå har det bare blitt litt slitsomt!? Hva kan det være? han er liksom i søvne men griner skikkelig og går over i krampe om jeg ikke går inn å prøver å roe han. Han holder på for tredje natten nå. Han er også sutrete på dagen. Han ganger ikke mer en vanlig på knokene. (stort sett hele tiden) Han har ikke fått mat han ellers ikke tålte før dette styret! Tenner? Ga han en babyparacet i går kveld og i dag, uten at det hjalp nevneverdig i går...
kinaputten Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 min har også holdt på sånn den siste uka! Våknet mange ganger og klager og styrer. Ender med at han ender opp sammen med meg i senga og jeg har begynt og klappe han lett på rumpa, sånn rape klapping, og det funker stort sett for å få han videre i søvnen før det ender med hylgråt. Har også noen ganger vært nødt til å la han ligge på meg mens jeg stryker/klapper. man blir jo desperat etter den 100 oppvåkninga og han ikke vil ha pupp. Lurer også litt på hva dette kan være. Utviklings sprang kanskje? han har nemmelig styrt fælt om natta med å øve seg på å snu fra rygg til mage, har vært nødt til å holde en hånd opp mot han sånn at han ikke ender på magen i storsenga. Kanskje noen andre har noen ideer?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Tror det er ganske vanlig egentlig, og ikke nødvendigvis noe tegn på smerter eller slikt. Mange babyer trøbler ihvertfall litt med søvnfaseovergangene, altså fra dyp til lett søvn- og må hjelpes videre i søvn for å komme seg over "kneika". Dette er i så fall et ganske langvarig problem, men er du heldig er det bare tenner som plager ham, og i så tilfelle vil det være over i løpet av få dager=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå