tulla<3sep2010 Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Tuppa her er 6 mnd og tenker at det kan være lurt å tilby litt vann til middag og evt grøt. Har kjøpt tutekopp som ho tygger iherdig på, men det kommer jo ikke noe vann.. Noen tips å triks?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Hva med en vanlig avent flaske? Ikke tutekopp. Det har vi gitt vann med helt til jenta vår begynte med vanlig glass da hun var 10 mnd. Da var det slutt på flaska. Hun likte heller ikke tutekopp så her ble det rett på glass gitt
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 (Kokt) vann fra tåteflaske, teskje eller en liten kopp.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Vi bruker dr browns flasker til mme, og har kjøpt en liten dr browns flaske som han får vann ifra...
*LillaMeg* Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 jeg gir vann fra glass. Min brydde seg ikke om tutekoppen. Så gadd ikke stresse med det. Og vann fra vanlig flaske ville han ikke ha.. Er vi på tur så har jeg med en Imsdal Barneflaske. De er supre. Koster vel 12kr eller noe på butikken, men er verdt det. Vi har en flaske som er med i vogn,bil og når han leker. Den ligger på gulvet så tar han bare å drikker når han vil.
Et lite nurk Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 Vi gir snuppa kokt vann fra "glass" (medisinbeger).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå