Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har greie på bæremeiser? Jeg tenker å kjøpe en sånn nå til våren til min 14mnd sønn. Noen som har tips om bra bæremeiser? Evt erfaring med hvilke vi burde styre unna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme. Fant test:

http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article468300.ece

Hm... Heftige priser på dem. Men har sett noen på Finn også.

Btw, hvis det er sterk sol i fjellet må man vel passe ekstra på. Ettåringen kan vel sitte i bæremeisen hvis man bare har smurt sunblock på. Og har et slikt dekke øverst på bæremeisen.

Skrevet

Vi har bæremeisen til norrøna, og er kjempefornøyd!

Lillegutt stortrives oppi der.

Skrevet

Tror vår heter Sherpani. Den har vunnet best i test og ikke uten grunn. Den er utrolig bra. MYE bedre enn feks Bergans sin. Barnet sitter som støpt. Mange praktisk løsninger.

Skrevet

Vi har phil & teds metro.

Er kjempefornøyd! Som navnet tilsier er den ment til "bybruk" og kansje ikke 5 timers vandring i fjellet. Storste forskjellen er at den er litt enklere og har ikke fotbøyler til barnet. Virket faktisk litt lettere og.

Nuppa sitter godt og virker veldig fornøyd. Vi som bærere er også fornøyde da den føles god på ryggen og er enkel å justere så begge foreldre kan bruke den om hverandre.

Vil egentlig anbefale å dra rundt og prøve forskjellige og se hvilken som passer for dere. (husk å teste med ungen oppi;))

Skrevet

Har Mckinly(tror det skrives slik) meis. Kjempe fornøyd!

Skrevet

Når kan barn sitter i bæremeis? Jenta mi er 10 mnd i påska, håper hun kan sitte litt i den da.

Skrevet

Ja, det kan hun. Jenta mi begynte da hun var 8mnd.

Skrevet

Vi har deuter og er veldig fornøyd. veldig god for de små og sove i og gode innstillinger for de voksne. De små kan sitte i bæremeis fra de kan sitte selv. Og regelen er vel så vidt jeg husker at de gjerne sitter så lenge i bærmeis så lenge de klarer og sitte selv oppreist på gulvet, når de blir eldre kan de sitte lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...