Gå til innhold

Beklager detaljene, men jeg fant nettopp en slimklump i trusa... Hva er dette da?

Anbefalte innlegg

9+4 i dag, og når jeg gikk på do nå så var det kommet en blank/hvit klump i trusa, og når jeg tørka meg kom det skikkelig tykt slim, så ut som el slim egentlig, bare MYE mer liksom, lange tråder... Har hatt vondt i magen helt siden el, men fikk se et bankende hjerte på ul uke 7, og alt så supert ut. Har mista i sa en gang før, men da var det mye smerte innblandet før blødningen startet, kan ikke si jeg har disse murringene nå... Noen som kan berolige litt? Er liksom ikke noe jeg ringer legevakta for heller...

Fortsetter under...

trodde det var litt tidlig for slimpropp jeg ? Men kanskje ikke, for den begynner jo å dannes i uke 7-8 eller noe..

Er det lenge siden du har hatt sex? Jeg syns ofte at jeg hadde mer slim (og tykkere) i dagene etter sex i svangerskapet med førstemann..

Ja, slimproppen var min første tanke også, for den så sånn ut når jeg fødte gullungen for to år siden... Men da ble jeg skikkelig redd, for hvis den går så er det vel fare for å miste også? Har vondt i magen nå, men det kan like godt være psyken tror jeg... Kom mere slim nå, men det er fortsatt blank/hvitt, uten noe tegn til blod ! Uff, magen blir bare værre nå... Liker ikke dette :(

Sex har vi ikke hatt siden spiren ble laga, for her er det kvalmen som styrer showet ! Er iallefall ikke mindre kvalm, og kvalmen forsvant sist jeg mista !

Neei, dette liker jeg ikke :( skulle ønske disse ungene bare poppa ut en dag, fiks ferdige, og uten bekymring før den var ute !

Jeg har noen lange hvite slimtråder som ligger i do, tenkte det kanskje var etter sengekos, men nå på kvelden er det jo faktisk et døgn siden, og sæden må vel ha kommet ut nå vel??

Og slimproppen min så ikke slik ut.. Da var det blodtråder i slimet..

Hmmm, tror kanskje sæden burde kommet ut før nå, og det er jo ikke snakk om store mengder sæd som kommer heller... Var ikke blod i hverken fostervann eller slimproppen hos meg faktisk, men det var selvfølgelig mye mer da enn nå. Huff, det kommer ikke så mye lenger nå, men fortsatt litt når jeg tørker meg. Nå dom jeg begynte å få litt håp om at dette skulle gå bra ! Det som er rart er st magen ikke er vond når jeg krøker meg litt sammen eller er oppe å går ? Nei, det er vel ikke annet å gjøre enn å vente å se - og håpe...

Annonse

Men litt økt utflod er vel også en av de vanligste gravidsymptomene? Jeg har ihvertfall ingen smerter, så tar dette veldig med ro. Tenker at så lenge det ikke kommer blodklumper eller har sykt vondt i magen, så tror jeg at jeg kan anta at alt er i orden! :-)

Tror ikke du skal bekymre deg for å miste altså. De sier jo at blod sammen med smerter er bekymringsverdig men ikke noe om slim osv. Har hørt om mangen som opplever slim, og har hatt det selv en del ganger. Ikke som en klump da men, det er nok ikke noe galt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...