Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Har uregelmentrasjon og fant ut at jeg er gravid :/ Kan noen se hvor ca hvor langt jeg er på vei og kanskje kjønn?
Athina' Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Vel hvis det er planlagt er det jo ett morsomt sjokk da :-) Tallet 4 kommer til meg.... så da er du forholdsvis nygravert.(tallet 8 kommer også men det klarer jeg ikke å sette i perspektiv.Trodde du mensen kom den 8?, 8 uker siden du hadde den, tok du test kl 8.. vel 8 kommer her) Men det er hva jeg ser, så ta det med en klype salt :-) Ha en super kveld :-)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Sist mens var 18 desember, skulle ha mens den 13 Februar ( laaaang syklus). Vet ikke helt hvor 8 kommer fra :/ *tenke tenke tenke* Ha en strålende kveld videre
Athina' Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Kan være 8 tallet i 18 jeg så og at du er 8 uker på vei da, og at 4 tallet er det som er sekundert. At du er 8 uker på vei og at det er 4 uker siden du skulle hatt mens :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå