Gå til innhold

Spiser barnet deres grøt enda, og hva er favorittgrøten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er litt over 11 mnd og har brukt hipp 6 mnd, banan og mango 6 mnd og fullkorn eple 8 mnd, det virker som om han nå begynner å bli litt lei disse grøtene. Han bare spytter det ut igjen. Derfor lurte jeg på om det fins noen gode grøter fra 12 mnd. Han er ikke så veldig glad i klumper enda.

Han er veldig glad i brød. Ikke så glad i middag. Blir jo så lite varriasjon om han bare skal spise brød 4 ganger om dagen.

Forslag mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta her er 14 mnd og spiser fortsatt grøt to ganger om dagen. Nestle müsligrøt med pære og banan (12 mnd) til frokost og 8.mnd godnattgrøt/havregrøt naturell til kvelds.

Skrevet

Jenta mi(13mnd) begynner også å bli små lei av grøt.

Jeg varierer med grøt og brød til kvelden.

Spiser hun grøt er det Nestle 8mnd eller 12mnd. Har på noen form for fruktmos på, da tar hun det litt lettere.

Skrevet

Jenta mi er snart 16 mnd og hun får grøt to ganger om dagen.

Nestle 8 mnd fullkorn med eple eller til frokost og nestle 12 mnd Musligrøt med pære og banan til kvelds.

Hun er ikke så glad i brød, så vi fortsetter med grøt en stund til.

Skrevet

Gutten vår er 15 mnd og spiser grøt stort sett to ganger om dagen, iallfall i helgene... Da blir det grøt til frokost og grøt til kvelds. Müsligrøt med pære og banan til frokost og Hipp fullkornsgrøt 8mnd eller Nestle 8 mnd godnattgrøt... Har prøvd litt havregryn innimellom også og det går ned på høykant innimellom, mens andre ganger er det helt uaktuelt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...