Tove77 Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 noen som har erfarling med hvor, storken, føden, hotell osv ??
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Jeg begynte på storken, var veldig avslappende der. Men jeg måtte flytte til føden pga langsom framgang. Veldig okey der og, litt mer sykehus aktig liksom. Og jeg fikk ikke komme på hotell, noe jeg gjerne ville. På barsel hadde jeg et tomannsrom for meg selv noen dager før det kom en dame med en unge som hyyylte hele tiden og operert og sliten som jeg var så var ikke det noe kult. Storken og hotell hadde jeg gått for Denne gangen blir det ks da pga komplikasjonene sist
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har født begge mine på føden og deretter lå jeg på hotellet Skulle gjerne gjort det samme denne gangen,men hotellet er dessverre ikke lenger.
bolla10 Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Fødte på føden forrige gang, og blir nok det denne gangen også. Grei plass til tross for det der sykehuspreget da, men er greit og vite at man kan få smertelindring og sånne ting viss det skulle være behov. Etterpå var jeg på barsel, hadde tomannsrom alene pga lite pågang. Fikk help når det var behov, men de kunne vært flinkere med og hjelpe og legge til under amming. De hadde bare en sånn "puppe lignende ting" i lommen så de tok opp og viste hvordan det skulle gjøres..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå