Lille persille* Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Har holdt på nå i 3 uker, men snuppa synes ikke det er godt med middag. Har prøvd med litt mosa gulrot, potet og ulike typer middagsglass fra hipp uten særlig suksess. Har kastet utrolig mye mat... (Hun er snart 7 mnd). Får fra før 2 grøtmåltider og hun elsker grøt! Trenger noen råd her!
September<3gutt Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Samme her. Har bare holdt på i 14 dager, men han liker ikke noe jeg har gitt han. Han får liksom grøssninger når han får det i munnen og når han skal svelge det. Nå prøver jeg med mosa potet, også blander jeg med morsmelk. Det såg ut som det var litt mer ok smak for han, men var ikke noe favoritt det heller. Spiser grøt morgen og kveld nå, og elsker det
Evigheten Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Vi har brukt 1 1/2 mnd :/ Men nå spiser ho litt middagsglass altså. Grøt og frukt gikk rett ned med en gang, men ho er fæl til å spytte ut middag. Bruker himla lang tid på et halvt glass når alt skal inn, ut, inn, ut og inn igjen. He he Det løsna litt etter at ho fikk smake Hipp sin Pasta med broccoli. Ho spiste faktisk hele (!) glasset uten at noe kom ut igjen! Etter det gikk det lettere med andre smaker også, men merker at ho ikke synes no særlig om klumper, i den grad det er det i 6 mnd-glass... Prøv å finne en smak som du prøver igjen og igjen og igjen og igjen til ho er blitt vant til den, kanskje? Ja, også får ho en liten klunk med vann ganske ofte, for da går de to-tre neste skjeene etterpå litt lettere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå