Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Får stadig høre at jeg har blitt så bollete og tjukk. Såklart ser jeg det selv i speilet.. Fastlegen kommenterte også det og sa "du har fått en liten dobbelhake jo" også lo hun som at det var morsomt eller noe.. Har gått opp altfor mye men samler også en del vann ( 3 i ødem) og jeg vet at jeg ikke er særlig attraktiv nå men når folk stadig skal kommentere det istedenfor å spørre om hvordan det går med meg og den lille blir jeg lei.. Typen er heller ikke noe forståelig, tvert i mot.. Men han er selv mer enn overvektig.. Han virkelig godter seg over at jeg har blitt tjukk og jeg blir så lei og forbanna på han, vurderer faktisk å bare gjøre det slutt! Men sex det vil han ha, da er jeg plutselig bra nok! Ikke at jeg har lyst til å ha sex med han, føler bare avsky.. Jeg gleder meg til jeg får tilbake den gamle kroppen min og kan slanke meg igjen men jeg tenker ikke så mye på det nå for jeg får ikke gjort noe med kg nå.. Er ikke mange ukene igjen heller og jeg gleder meg bare til å få se lillejenta i magen min:) Måtte bare få ut litt her.. Noen som kjenner seg igjen kanskje?
LykkeligmedBabY Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Ja har det akkurat som deg, bare ikke sånn med mannen min da. men syns det er ille nok uansett. Det er altfor mye fokus på vekt i svangerskapet, man skal nesten se ut som en barbiedukke med kulemage nå om dagene. Jeg driter i det, gleder meg også til å få kroppen min tilbake igjen!!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2011 Ja det er synd det er så mye fokus på vekt i svangerskapet men det er det jo ellers også så da er det vel ikke noe forskjell når man er gravid. Prøver å ikke tenke så mye på det men noen ganger er det bare deprimerende å se seg selv i speilet.. Har vel en dårlig dag i dag.. Håper de neste ukene bare flyr av gårde
Mini84 Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Jeg kjenner meg egentlig ikke så veldig igjen, men ville bare sende deg en klem. Synes enkelte oppfører seg direkte ufint mot gravide. Tenk å si sånn til folk! Det er IKKE greit, og jeg hadde blitt lei meg og sint selv. Dette høres kanskje rart ut, men jeg synes du bør tolke de tåpelige kommentarene som om de egentlig sier at du er utrolig flott til vanlig:) Om du skjønner hva jeg mener? Ikke misforstå, du er garantert flott nå også, men det er sikkert derfor de tror at du ikke tar deg nær av det. Med meg er det nemlig omvendt, alle kommenterer hvor flink jeg er (som om det har noe med flinkhet å gjøre, liksom) som ikke har lagt på meg noe særlig osv. Det er nok fordi jeg veier litt for mye fra før at de stadig kommenterer rumpe, lår osv. Har følt et vannvittig press hele graviditeten på å ikke legge på meg mye, sånn at de er "fornøyde" med meg. Men kiloene begynner jo å rase på nå på slutten, det er ikke noe jeg får gjort noe med. Vi får bare drite i dem, og glede oss til jentene kommer!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2011 Jeg skjønner hva du mener, jeg får heller prøve å se det positive i det Det er så vanskelig "å holde igjen" når man får lyst på noe, hehe :-P Har ikke høy forbrenning heller.. Blææ.. Har bare sovet 4 timer i natt så kan være det som tuller med psyken litt også :-P Takk for klemmen, det varmer Klem tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå