Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Anonym :-)

Dette er ikke en spå-tråd, så jeg kommer ikke til å spå noen her :-) Jeg ser spørsmål på spå-veggen og får jeg inn noe på noen av disse innleggene så svarer jeg :-)

Mener på ingen måte å være slem eller respektløs, men har alltid gjort det sånn og kommer til å fortsette med det for det er hva som fungerer for meg :-)

Men bare for å si dette, jeg får en veldig positiv følelse når jeg ser på deg, så det ser ut som det kan bli 1 til :-)

Ha en fin kveld :-)

Hei :-)

Ja, det er det, men mange har en ide om at det vi sier er risset i stein, men hver dag forandres av de tankene vi har og de valgene vi tar, nye muligheter osv og det er noe som kan være vanskelig å forstå for noen - eller ønske etter ett svar som er 100% :-) Vel egentlig skulle vel alle ønske at det var en fasit noen ganger :-)

Du blir nok det, det tviler jeg ikke på, men det ligger ikke i kortene dine enda får jeg opp - tror jeg har sagt det i en tråd du har spurt i før..? :-)

Annonse

Solskygge:

Dette er ikke en spå-tråd, så jeg kommer ikke til å spå noen her :-) Jeg ser spørsmål på spå-veggen og får jeg inn noe på noen av disse innleggene så svarer jeg :-)

Mener på ingen måte å være slem eller respektløs, men har alltid gjort det sånn og kommer til å fortsette med det for det er hva som fungerer for meg :-)

Skriv spørsmålet ditt på veggen uten å henvise til noen så får du vel svar etterhvert hvis noen får noe opp :-)

Skjønner godt det du skriver ja.

Vi er nok mange som leter etter de "rette svarene" og kanskje ikke har så lyst å godta annet enn det vil VIL svaret skal være, hehe...

Men men... Jeg tar det som det kommer ihvertfall. Ikke noe stress :)

Tusen takk uansett, for at du gir meg et håp :)

Ha en fantastisk kveld videre Athina :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...