Gå til innhold

Tid for pottetrening - hvor får jeg kjøpt en så STOR potte som mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er min litt underlige forespørsel:

Nå har jeg tenkt å sette inn pottetreningsstøtet snart, merker han begynner å bli klar. Vi har allerede en potte, men den er så liten! Han får jo rumpa nedpå, men for å si det rett ut, da er det ikke alltid tissemannen blir med innenfor kanten.. Hehe... Han er ikke spesielt stor, helt normal, så jeg tror ikke det er ungen det "er noe galt med". Har du noen tips til hvor jeg kan få kjøpt en potte som er STOR? (Han vil foreløpig ikke sitte på do, og heller ikke på doring, den blir for vaklevoren. Potta er ok å bruke, men altså litt liten for han.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også en ikea potte til vår store 2,5åring, det går helt greit.

Skrevet

He he he Har samme dilemma. Når han setter seg ned selv, så går det fint. Da kommer tissen innafor, men den er jo borti veggen. Jeg har BB sin, og den skal sikkert være fin og fancy. Vurderer dosete :-)

Skrevet

Hehe, takk for svarene... Uten tvil ville det vært best å bare gå rett på doen, men vi får se...

Skrevet

Kjøpte en hvit potte på coop-obs! for et drøyt år siden, som hadde for stort hull for min lillegutts rumpe. Han ble ikke komfortabel i den, og vi måtte kjøpe ny potte. Kjøpte da en potte hos babyutstyrsforhandler som var betydelig mindre. Så ulike merker har nok ulike størrelser. Tror det er en flodhest på coop-potta :).

Skrevet

Jeg har tre gutter og de sluttet alle med bleie i to års alderen. Jeg brukte aldri potte, men satt de rett på do. De var også vingelete men jeg lot de holde seg fast i meg og det gikk veldig bra.,. Kom det noe så klappet vi og de så stolte. Når vi var hjemme gikk de uten bleie og satt de på do på de tidspunktene de vanligvis gjorde noe i bleia. Mine tre er ganske tette så da ser de jo på hverandre, men min erfaring er rett på do og ingen potte. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...