Gjest venter nr 3 :) Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Vi har hjemmelaget pizza fredag el lørdag.
shewolf Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Vi har ikke noe fast lørdager, men hver fredag har vi taco eller annen texmex Skal innføre at vi en dag i uka (mulig lørdag eller søndag) prøver noe nytt! Er fort gjort å gå i å lage det samme om og om igjen.
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Vi har somregel hjemmelaget pizza på lørdag, husker ennå kor kjekt det var med helg og pappas hjemmelagde pizza på lørdagene når jeg var liten:))
Mave10 Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 vi pleier å ha taco, eller varianter av det på fredager. i dag blir det hjemmelaget pizza her og. veldig kjekt for da kan jeg fryse noen biter, enkelt å varme opp. termin i morgen og sikkert lurt å få i seg noe mat før man drar på sykehuset, når enn det skulle bli
fox`y Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 vi har ikke noe fast, varierer en del siden mannen er så mye på sjøen. orker ikke lage så mye mat til kunn meg å gutta. å elstemann er ganske sær. men vi har kosemat ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå