Gå til innhold

Til dere som ønsker og bli gravide;

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okei, tak for svar :)

Ville ikke føle meg som den eneste, har hørt at røyking kan føre til at sæden blir dårligere og at man da kan slite med og bli gravid.

Jeg røyker ikke selv da, men snuser. Men det er vell det samme ang sædkvaliteten.

Jeg snuste da vi prøvde å få førstemann. Det var ikke lett å slutte, men jeg klarte det så vidt. Hele svangerskapet hadde jeg lyst på snus, mareritt. Så jeg begynte igjen da ungen var født. Nå skal vi prøve på nr. 2 og jeg håper jeg klarer å slutte FØR jeg blir gravid. Er ikke lett dette her. Angrer på at jeg var så dum at jeg begynte å snuse! Som man reder ligger man...

Det er slevfølgelig anbefalt å ikke drikke, røyke, snuse osv. når man er prøver men jeg tror de aller fleste gjør det. Prøvingen kan jo ta langt tid. Tror det lønner seg å leve så normalt som mulig, og ikke stresse for mye med å legge om livet sitt med en gang man tenker på å få barn.

13:28

Jeg har prøvd på og slutte selv med snus'en, og det er ikke lett i det hele tatt, tenker på det hele tiden.

Spesielt på jobb vist det er stille til tider og sånt.

Men jeg lever som normalt nå, er i 2pp og har ikke testet noe el enda. Tenker faktisk og ikke gjøre det, og bare prøve og ha sex iblandt.

Og følelsen med en positiv test, gjør vell noe med deg at du bare føler du må slutte og er glad for at du har en spire der.

Takk for svar ;-)

Annonse

Det er som du sier en enorm motivasjon i å bli gravid, samtidig så har du like mye lyst på snus selv om du er gravid. Ja, så er de den uuholdelige dårlig samvitigheten som kommer dersom du i et svak øyeblikk tar deg en snus. Jeg vil anbefale onicon (?) snus. Det er snus uten nikotin - men jeg syns fakisk den var en trøst midt oppi alt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...