Gå til innhold

Skravletråd uke 12? :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikm idag. Ingen mens, og tenker å ta en ny test i morgen tidlig. Fikk svaaak positiv test igår etter at tiden var ute. Kjenner meg kvalm og er ganske sikker, men må få det bekreftet i morgen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også ikm idag, men har skikkelig menssmerter, press i livmora.. føler mensen kommer snart. Har du merket noe av det Malise? Krysser fingrene for en positiv test på deg imorgen:))

Skrevet

Så spennende, kan jo gå begge veier da. Kjennes ut som om det jobbes fælt i magen min. Og er kvalm.. Ikke sett snurten til TR, og håper hun har dratt på et par års ferie. :)

Skrevet

Imorges slo testen ut, godt innen fem minutter og tydeligere enn på lørdag. JIPPI!!!! Selv om jeg visste det inni meg. Har vært kvalm siden før middag igår og i hele går kveld. Føler meg lykkelig og håpefull, denne gangen skal det gå bra.

Skrevet

Gratulere så mye med en liten spire:)

Lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer malise =)))

Kommer med en liten oppdatering selv. Ikke antydning til TR, men jeg lurte veldig i dag for en liten stund hadde jeg veldig Mensen vondt i magen, kunne ikke huske at det var akkurat slik de andre gangene, men etter nærmere ettertanke så var det ikke så langt unna likevel =)

Så... ingen test i huset, jeg skal ut å handle mat etterpå og tar i tillegg turen innomm apoteket =) Gubben vet fortsatt ikke noe... hi hi hi, det er litt moro =) =) =)

Skrevet

Spennende Solfrøken. Jeg hadde ikm på søndag, fortsatt ingen mens. Har hatt litt sykluser som er fra 30-34, så nå er jeg på 36. Tenkte å vente noen dager før jeg testet. Jeg har ingen symptomer i d hele tatt, normalt har jeg veldig ømme bryst 1 uke før ikm. Eneste denne gang var skikkelig press i livmora dagen før ikm, så var rimelig sikker på tr kom dagen etter. Men nå har jeg ikke vondt lenger og lurer på hvor tr blir av. Kjøpt digital test som jeg tar på torsdag:)

Har du testet eller skal du teste imorgen?

Krysser fingrene for en liten spire:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...