Gå til innhold

Skravletråd uke 12? :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hiver meg på her likevel :) Jeg har en rar syklus som varierer fra 28 og 33 ingen av dagene i mellom :P Nå er jeg på dag 31 så er opprinnelig på overtid men kan som sagt hende på torsdag.

invikla greier det der...

Jeg kommer ikke til å teste på lenge, er så lei av å tro det beste men få bekreftet det verste. Så her har jeg satt en frist til testing på dag 50 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til alle som har testet positivt:) Jeg har IKM i dag, men ingen tegn til det enda. Har vært litt småkvalm i noen dager, men er ganske så vandt med menssmerter så kan like godt være det...

Prøver å tenke positivt og satse på det beste:) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei:)

Gratulerer til de som har testet positivt. Eg trur eg har IKM i dag (men litt usikker for hadde MA i januar som kan ha forkludra hele syklusen). Testa i dag (ikke med morgenurin) og den var helt negativ... Men har liksom ikkje gitt opp håpet enda. Håper enten eg får positiv test snart eller TR så eg veit at ting er i tute igjen.... Noen andre her som har første prøveperiode etter MA/SA?????

Skrevet

Hei.

Jeg har egentlig IKM på søndag, men har hatt så ustabile perioder. I dag klarte jeg ikke å la være, så jeg testet. Og det kom en svak strek !!

Vil teste i morgen og for å være sikker, men jeg og sambo er helt i skyene og er så håpefulle.

Har masse tegn, vondt i magen, svimmel, ekstremt trøtt og sliten hele tiden. Åh Gud jeg håper !!!!

Krysser fingre for alle IKM jentene !!!

Skrevet

Gratulere til alle som har testet positivt! :)

Her kom tr på mandag, så no går jeg over i pp 17 :(

Jaja, begynner å bli en vane dette no!

Skrevet

Hvordan går det med dere andre som ikke har hatt IKM enda? Kjenner dere noen symptomer?

Og er det flere som har testet positivt eller fått besøk av tanta?

Skrevet

Jeg hadde IKM i går og fikk mensen i dag.. Så her blir det ny prøving neste mnd.. Hvis jeg og mannen befinner oss på samme sted ;)

Skrevet
Eg venter forstatt.... enten på TR eller positiv test. Er på dag 30 nå... (pleier å ha syklus på 28). Men MA kan ha tulla det til... Er trøtt og sliten men det kan komme av alt mulig... så får vente og se..
Skrevet

Her er IKM på fredag/lørdag og har i over en uke hatt veldig vondt i parioder av dagen, i puppene! Nesten "melkespreng" vondt! Som kommer og går... (vanligvis får jeg litt ømme pupper før mens)

I tillegg er jeg litt mer sliten og litt av og på med oftere tissing og kvalme. Men dette tar jeg ikke som noen tegn på noe som helst =)

Eneste som måtte være et evnt symptom er puppene =) =)

Lykke til dere andre her også =)))

Skrevet

Melder meg inni denne tråden jeg også. Har prøvd siden mai, hadde en sa i sept. og synes virkelig det er på tide nå. Lenge siden jeg har skrevet innlegg, men følger nå med. Har innbilt meg mange ganger at jeg er gravid, og blir skikkelig skuffet når mensen dukker opp. Håper og tror det er annerledes denne gangen da.

Ikm er på søndag den 27., og idag har jeg kjent kvalme innimellom, når det er en stund siden jeg har spist..Også har jeg vært veldig trøtt på kveldene den siste uka og lagt meg i ni-titida.

Fryktelig spennende å gå slik og vente og lure.

Krysser fingrene for alle spente og håpefulle.

Skrevet

Testa til morgenen i dag med billigstrimmel. Men den ble selvfølgelig blendahvit. Har IKM på lørdag, så er alt håp ute nå? Burde det ha kommet fram noe på testen i dag dersom jeg hadde vært gravid?

Skrevet

Ingen mensen her enda:) Hadde IKM i går... Pleier å være helt presis, men tester ikke før tidligst Mandag. Har ingen symptomer (det er vel litt tidlig) men magefølelsen min sier at jeg bærer på noe:) Lykke til dere!

Skrevet

Da var tr I hus :( ..lykke til alle som enda ikke har fått tr!

Skrevet

Da var tr I hus :( ..lykke til alle som enda ikke har fått tr!

Skrevet

Hadde forventet IKM på tirsdag. Foretatt ingen TR men blendahvit test.....??!

Skrevet

Da kom tr her og.. Syklusene er tydeligvis ikke helt med for nå er de nede i 24 dager. Hatt fra 28-24 dager nå.. Men men da er det ikke så lenge til vi kan begynne å prøve igjen hvertfall. Får teste etter eggløsning neste periode tror jeg.

Skrevet

Da var det min tur!!:)

Hadde Ikm på tirsdag og klart å holde meg med å teste til nå, og testen viste positivt:) Er så glad, det var ingen tvil om at det var et plusstegn der..og et tydelig et. Skal for sikkerhets skyld ta en test nummer to til uken da, men håper og tror testen viste rett:)

Skrevet

Gratulerer happyC.

Jeg har ikm i morgen. Men igår kveld kjente jeg meg kvalm hele kvelden, og klarte ikke la være å teste. Svaaaaak strek. Åh.. håpefull nå altså!

Skrevet

Tusen takk:) Lykke til til dere andre også, krysser fingrene!

En svak strek er et godt tegn, får satse på det beste.

Skrevet

Gratulerer så mye til dere som har testet positivt =) =)

Jeg er på IKM dag 2... he he... var litt usikker så jeg regnet med at IKM kunne være både 25 og 26.mars...

Normalt før mensen har jeg disse pms symtomer:

litt ømme pupper

spotting dagen før eller på dagen da mensen skal komme og full blødning (blør så kraftig dagen etter spotting at jeg blir svimmel)

Denne gangen:

VELDIG vonde/ømme pupper

antydning til bekkenløsning

INGEN MENS

INGEN SPOTTING

Litt småmurring/vondt i magen i morges

og en magefølelse på at det er noe der =)

Som jeg har sagt før kommer jeg ikke til å teste før mandag... gubben vet ikke engang når IKM er =) =) =)

Skrevet

Masse lykke til solfrøken =) Krysser fingrene for deg!

Noen andre her som ikke har fått tr enda? :)

Jeg har ikm imorgen, men føler egentelig ingen symptomer og er ganske sikker på at tr kommer. Kjedelig følelse og ha, men er no håp så lenge tr holder seg unna.

Andre med samme følelse denne mnd?

Har forresten ikke testet noe denne mnd heller...

Skrevet

Her trur eg TR kom i dag.. men er litt usikker på hva som egentlig skjer. For blødde bare bittelitt før det stoppa opp att.. så er egentlig bare litt forvirra for tida eg..

Skrevet

Gratulere til dere med Positiv test ;)

Krysser fingrene for dere som venter på TR eller er inne i ny pp..

Jeg har ikke enda forstått at det endelig har klaffet !! Er så utrolig spent på fortsettelsen !!

Skrevet

Da var TR på plass her. Går over i ny pp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...