snuppi+spire 2011? Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Noen andre enn meg som har ikm i uke 12? Hadde vært kjekt om det var noe andre også.
Metti er håpefull Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Jeg slenger meg på denne .. ER 5 dpo i dag . vet der e en annen uke 12 tråd. Men den er kanskje ikkje så tydelig pluss at det er så og si ingen aktivitet på den.. ikm 21 mars
snuppi+spire 2011? Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2011 Ja jeg har vært på den tråden. Er ikke så mye aktivitet der at det gjør noe. Jeg har selv ikm rundt 26 mars.
Ebon Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Fint med skravletråd Jeg hååper på EL i morgen, tok en EL-test i dag tidlig og den var negativ. Vanskelig å beregne siden jeg hadde en SA i februar, men jeg satser på nogenlunde stabil syklus. I såfall har jeg vel IKM 27. mars. Redd for at EL ikke skal komme når jeg venter sånn på den. Og redd tiden frem til uke 12 blir laaaaang. Så fint vi kan skravle litt her i mellomtiden!
snuppi+spire 2011? Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2011 Jeg tror jeg har el rundt denne tiden her, har aldri testet med el tester enda. Er i min 2pp. Så får bare håpe på det beste denne mnd, og vist det ikke går da. Så tenker jeg og begynne med el tester :-) Vet dere om noen sider der man kan bestille litt billigere el-tester & g-tester? Blir jo helt blakk av og kjøpe cb på apoteket hele tiden...
snuppi+spire 2011? Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2011 Jeg har forresten byttet navn, så det er meg som er ; LenaK-M :-) He he.
Rime Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 Jeg er 5 dpo og venter ikm ca 21 mars. Håper virkelig det klaffet denne mnd, men hvis det ikke gjør det så er nå jeg i gang med utredning, så jeg håper det ikke blir for lenge til uansett. Har hatt det litt annerledes etter el enn hva jeg pleier. Bruker alltid å ha veldig vondt i magen fra el og frem til mens, og da mener jeg skikkelig, bruker også den første uken ha veldig ømme brystvorter og så går det over til ømme bryst. Slik har det ikke vært denne gangen. I to dager no har jeg hatt litt vondt nesten som hold i venstre siden av midjen og litt nedover, kjenner en litt veldig svak el smerte i venstre eggstokk. Hadde litt ømme brystvorter i går og mindre i dag, men begynner å få ømme bryst, og så litt halsbrann av og til, ja og så trøtt. Håper denne forandringen er positiv og at det ikke bare er syklusen min som forandrer seg. Er det noen som har hørt om det med smerte i siden sånn som jeg har?? Lykke til jenter!!!
snuppi+spire 2011? Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2011 Jeg hadde utrolig smerte i venstre side igår, var så vondt at jeg følte meg kvalm.. Vet ikke hva det er, i og med at jeg ikke vet hvortid jeg skal ha el. Har rett og slett ikke orket og testet. Fikk tr 27feb, og mener jeg har en normal syklus. Jaja, vi får vente og se. Lykke til jenter, he he
Sunniva86 Skrevet 13. mars 2011 #9 Skrevet 13. mars 2011 Hører til i uke 12 jeg også! Er 5 dpo, og har IKM 22.mars. Her har symptomjakten startet, men jeg kjenner overhodet ingenting. Det eneste er at jeg har fått skikkelig migrene, som jeg bruker å få rett før mensen, men det er jo to uker for tidlig. Hmm... Tror det har lite med saken å gjøre, men jeg håper jio likevel at det kan være et tegn på hormoner i kroppen? Spennende dette her, jenter!
Metti er håpefull Skrevet 13. mars 2011 #11 Skrevet 13. mars 2011 Spennende dette her jenter ! jeg er faktisk små kvalm innimellom og det stikker og murrer på en litt annen måte enn før.. Det blir noen lange dager frem mot ikm
snuppi+spire 2011? Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #12 Skrevet 13. mars 2011 Du nærmer deg smått ikm da Metti :-) Er ikke så alt for lenge igjen til deg egentelig, så skjønner du kanskje har symptomer allerede! Jeg hadde litt vondt i venstre side her på fredag. Tror kanskje det kan ha vært el, vist det ikke er litt tidlig enda. Hadde tr 27feb-3mars. Mener jeg har vanlige sykluser også, har ikke testet med el enda. Tenker ikm ca 27mars, eller ihvertfall rundt den tiden :-) Spennende dette, hihi! Lykke til til dere jenter, håper spiren sitter!!
Ebon Skrevet 14. mars 2011 #13 Skrevet 14. mars 2011 Forsinket EL her, så jeg havner vel i IKM uke 13 isteden... Lykke til, jenter!!!
Augbarn Skrevet 14. mars 2011 #14 Skrevet 14. mars 2011 IKM 22 mars på meg.. men er veldig usikker på syklusen min siden det er første pp etter MA (oppdaget uke 12) i slutten av januar. Spennende da. Noen dager føler eg meg gravid mens andre dager merker eg null. Har mine tvil om at det skal gå på første pp (selv om det gjorde sist - MA) men håper jo...
Mamma til prins 2012 Skrevet 16. mars 2011 #15 Skrevet 16. mars 2011 Melder meg på den her.. Trodde jeg hadde IKM i begynnelsen av uke 13, men det viser seg visst å være i slutten av uke 12. Så da ble ventetiden noen dager kortere =)
Spurven <3 Skrevet 17. mars 2011 #16 Skrevet 17. mars 2011 Utålmodig !! Når kan vi begynne å teste da ? Jeg er kun på 2pp, men det er så spennende jo...:-)))
Mamma til prins 2012 Skrevet 17. mars 2011 #17 Skrevet 17. mars 2011 Ja, når skal folk begynne å teste? Er vel ikke noen vits for min del før i begynnelsen av neste uke hvertfall. Men er veldig spent og syns dagene går fryktelig seint... 1pp for min del, så burde vel egentlig ikke tenke så mye på det siden det kan ta laaaang tid
Augbarn Skrevet 17. mars 2011 #18 Skrevet 17. mars 2011 IKM 22 mars og tenker å teste den dagen eller dagen etter:) viss ikke TR kommer før da...
doble Skrevet 17. mars 2011 #19 Skrevet 17. mars 2011 Hei snuppi+spire 2011:) Ser du også hadde tr.27.Feb. Jeg og:) IKM 24. tenker jeg... Vet du hvor lang sylkus du har? Sist "runde" var på 25 dager for min del, og veldig kort mens 27.Feb. Renger med at jeg hadde EL 9 eller 10.mars. Blir spennende! Skal teste 24.mars:D Er forrsten kvalm og trøtt og ømme pupper. Men det pleier jeg å ha fra EL til mens da... Vi får bare vente å se;) Lykke til alle!
doble Skrevet 17. mars 2011 #20 Skrevet 17. mars 2011 IKM 24. Tester på morgenen den dagen. Lykke til til alle!
HappyC Skrevet 17. mars 2011 #21 Skrevet 17. mars 2011 IKM til tirsdag. Tror ikke jeg skal teste denne gangen, bare vente til tr dukker opp (eller ikke forhåpentligvis) Pleier å være ganske presis, så får bare vente å se:) Lykke til alle sammen!
Mamma til prins 2012 Skrevet 17. mars 2011 #22 Skrevet 17. mars 2011 Er det noen av dere som har begynt å kjenne/ane noe? Selv har jeg kjent mensmurringer, men de kommer jo hver måned så er ikke akkurat unormalt.
Sunniva86 Skrevet 17. mars 2011 #23 Skrevet 17. mars 2011 Jeg har så lyst å teste! Har ikm mandag/tirsdag, og har sagt til meg selv at jeg kan få svi av en billigstrimmel søndags morgen. Jeg vet det er litt tidlig, men har venta så leeenge, og tenker at det ikke er så farlig med billigstrimler. Håpe, håpe! Jeg leter etter symptomer, men kjenner svært lite. Har merket litt stikking i eggstokk/livmor - området, men tipper at jeg egentlig alltid har det slik når ej venter mensen. Jeg får bare vente å se! Hvordan går det med dere andre? Noen som tenker å teste tidlig?
snuppi+spire 2011? Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #24 Skrevet 17. mars 2011 Hei doble Jeg er desverre ikke helt sikker på syklusene mine enda, sluttet på pillen i midten av januar 2011. Så vet ikke om jeg har gått tilbake til normale sykluser enda, fikk besøk av tr 27februar ( varte i ca 3-4 dager) . Så derfor satser jeg på ca ikm rundt 27mars. Tror jeg også hadde el rundt 10-13 mars, for følte meg så rar da, og utflod/slim. Har ikke merket noe symptomer enda, unntatt at jeg har hatt litt mensen følelse i det siste :S noen andre som har også følt det? Masse lykke til doble, og til resten av ikm 12 jentene :) Blir spennende!
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 17. mars 2011 #25 Skrevet 17. mars 2011 IKM tirsdag og det aller sterkeste symptomet som jeg aldri kjenner ellers er skikkelig såre brystvorter. Detsvir hele tiden faktisk og kan ikke ha på meg bh. Men uansett så tviler jeg på at jeg er gravid er like premenstruell som alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå