Gå til innhold

Jippi! Har testa positivt :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal være 5 uker i dag, men er ganske usikker pga jeg tror jeg har hatt en SA, men blør så lite at jeg ble sendt til hCG blodprøve-testing, å skal ta ny på mandag...har vært kvalm på morgen/formiddag i dag og de to siste dagene.. men gir seg utover dagen..:)

Annonse

Gratulerer!!! Og velkommen hit! Jeg flyttet inn hit rett før helgen selv, så er ganske ny her jeg og. Foreløpige symptomer jeg har er at jeg blir fort sliten i ryggen, hyppige dobesøk (men det kommer jo bare 7 dråper hver gang selv om det føles som om blæren skal sprekke), vondt i lysken på høyre side og ømme pupper. Håper jeg slipper unna kvalmen... Men er jo bare 3+5 foreløpig, så det er godt mulig den kommer sigende om noen uker... =)

gratulerer så mye:) er 9+2 og har ikke vært kvalm i det hele tatt og krysser fingrene for at jeg slipper unna denne gangen:) eneste tegnet jeg har på at jeg er gravid er at jeg er veldig trøtt og har omtrent ikke noe energi om dagen. er ikke sikkert du får noe spesifike tegn du heller. får håpe du slipper unna de plagsomme i allefall:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...