Gå til innhold

ettåringer i barnehage - et eksperiment?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leser i artikkelen at de ikke vet langtidsvirkningene av å starte så tidlig i bhg. Vel, mannen min startet i bhg allerede da han var 3 mnd gammel og da er da blitt et rolig og stødig kar ut av han i det minste ;-)

Her så har vi ei på 16mnd som selv går og henter dressen, skoene og luen sin og gliser fra øre til øre når hun forstår at hun skal til bhg.

Hun rett og slett elsker å være i bhg....

Storesøster er også blitt veldig glad i bhg sin, spesielt etter at lillesøster også begynte der :-)

Barna våre går også i en såkalt basebarnehage men ikke på langt nær så stor som den i artikkelen, og på småbarnsavdelingene så har de forskjellige avdelingene egne rom hvor de spiser og leker men de kan også åpne dørene slik at barna kan utforske de andre avdelingene og får dermed variasjon i dagene sine.

Begge jentene våre er i bhg fra 07:30 - 15:00

Ja, jeg må si at jeg er veldig veldig glad for at jeg har mulighet til å bli hjemme med begge mine til de blir/ var 2 år gamle- det er godt for både mor og barn tror jeg=) Og nå som jeg er hjemme i perm med yngste, får også eldstejenta på 2,5 år kortere dager i barnehagen og minst en fridag i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...