Lykke22.03.11VL<3 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #51 Skrevet 23. mars 2011 Hørtes ut som en fantastisk fødsel og så fint navn dere har valgt! første rie startet kl 16.30, gikk ut i fra akupuntoren kl 16 de vår relativt svake. Kl 24 var vi her, som egentlig var tidlig for hadde ikke åpning. Men det gikk ført når det først satte igang. Lå i badekaret, men Varg Lukas ble født i senga...tok ca to timer med pressing så jordmor ønsket meg ut fra badekaret. Fantastisk opplevelse vi reiser også hjem i morgen tidlig... gratulerer igjen tenk så artig, samme termin, født på samme ot dag og på samme avdeling
Lykke22.03.11VL<3 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #52 Skrevet 23. mars 2011 Hørtes ut som en fantastisk fødsel og så fint navn dere har valgt! første rie startet kl 16.30, gikk ut i fra akupuntoren kl 16 de vår relativt svake. Kl 24 var vi her, som egentlig var tidlig for hadde ikke åpning. Men det gikk ført når det først satte igang. Lå i badekaret, men Varg Lukas ble født i senga...tok ca to timer med pressing så jordmor ønsket meg ut fra badekaret. Fantastisk opplevelse vi reiser også hjem i morgen tidlig... gratulerer igjen tenk så artig, samme termin, født på samme ot dag og på samme avdeling
mama73 m/tre søte små Skrevet 25. mars 2011 #53 Skrevet 25. mars 2011 Hei igjen! Er du her ennå? Hadde vært hyggelig å følge hverandre litt fremover på dib:-) Så flott at du fikk en fin fødselsopplevelse på ABC:-)) Hvilken jordmor hadde dere? Håper ellers alt er bra, og at dere har kommet dere vel i hus med ny baby! Fantastisk tid dere har i møte!:-)) Hvordan går det med amming og søvn? Her er det pupp og atter pupp, og har fått ordentlig melk i dag:-) Hadde vært hyggelig å høre fra deg! Klem
Lykke22.03.11VL<3 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #54 Skrevet 27. mars 2011 Hei :-) joda, jeg er her jeg, hehe :-) Er som du, pupp, pupp og pupp. Har så mye melk at det blir mange morsomme stunder, det bare renner jo!!!! Søvnen er ok, vi sover når han sover :-) Hva med deg / dere? Ja, det blir abc neste gang også :-) Vi hadde flere jordmødere for vi kom rett før et vaktskifte, men de som tom i mot var Gunn og (husker ikke navnet) hun med glitter i håret om du då henne, herlig ;-) hihi, under pressingen sa hun plutselig, Oy, du har fått litt glitter i panna du, jaja man tregner litt glitter i verdagen, hehe :-) Lo ikke da, men i ettertid er det jo en fantastisk komentar, hehe :-) De må ha et fantastisk arbeidsmiljø på abc, de er alle så fantastiske! Her koser vi oss, dette er lykke <3 håper dere også har en fantastisk tid, og at lillebror ikke blir for sjalu :-) Jeg tekte jeg skulle inn på dib, bare finne ut hvordan og bytte det nicket da. Skriver du her hva ditt nye nick er så skal jeg finne deg :-) Kos deg masse :-) klem
Lykke22.03.11VL<3 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #55 Skrevet 27. mars 2011 Gikk fort:-) mitt nye nick er: Lykke22.03.11VL<3 snakkes på dib
mama73 m/tre søte små Skrevet 31. mars 2011 #56 Skrevet 31. mars 2011 Hallois! Gått litt i ett her den siste tiden, som du ser er dette mitt nye nick;) Treffes inne på dib? Håper alt er bra med dere:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå