Gå til innhold

Termin i dag 12.mars...noen flere som venter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørtes ut som en fantastisk fødsel :) og så fint navn dere har valgt! første rie startet kl 16.30, gikk ut i fra akupuntoren kl 16 :D de vår relativt svake. Kl 24 var vi her, som egentlig var tidlig for hadde ikke åpning. Men det gikk ført når det først satte igang. Lå i badekaret, men Varg Lukas ble født i senga...tok ca to timer med pressing så jordmor ønsket meg ut fra badekaret. Fantastisk opplevelse :) vi reiser også hjem i morgen tidlig... gratulerer igjen :) tenk så artig, samme termin, født på samme ot dag og på samme avdeling :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en fantastisk fødsel :) og så fint navn dere har valgt! første rie startet kl 16.30, gikk ut i fra akupuntoren kl 16 :D de vår relativt svake. Kl 24 var vi her, som egentlig var tidlig for hadde ikke åpning. Men det gikk ført når det først satte igang. Lå i badekaret, men Varg Lukas ble født i senga...tok ca to timer med pressing så jordmor ønsket meg ut fra badekaret. Fantastisk opplevelse :) vi reiser også hjem i morgen tidlig... gratulerer igjen :) tenk så artig, samme termin, født på samme ot dag og på samme avdeling :)

Skrevet

Hei igjen!

Er du her ennå? Hadde vært hyggelig å følge hverandre litt fremover på dib:-)

Så flott at du fikk en fin fødselsopplevelse på ABC:-)) Hvilken jordmor hadde dere?

Håper ellers alt er bra, og at dere har kommet dere vel i hus med ny baby! Fantastisk tid dere har i møte!:-))

Hvordan går det med amming og søvn?

Her er det pupp og atter pupp, og har fått ordentlig melk i dag:-)

Hadde vært hyggelig å høre fra deg!

Klem

Skrevet

Hei :-) joda, jeg er her jeg, hehe :-) Er som du, pupp, pupp og pupp. Har så mye melk at det blir mange morsomme stunder, det bare renner jo!!!! Søvnen er ok, vi sover når han sover :-) Hva med deg / dere?

Ja, det blir abc neste gang også :-) Vi hadde flere jordmødere for vi kom rett før et vaktskifte, men de som tom i mot var Gunn og (husker ikke navnet) hun med glitter i håret om du då henne, herlig ;-) hihi, under pressingen sa hun plutselig, Oy, du har fått litt glitter i panna du, jaja man tregner litt glitter i verdagen, hehe :-) Lo ikke da, men i ettertid er det jo en fantastisk komentar, hehe :-) De må ha et fantastisk arbeidsmiljø på abc, de er alle så fantastiske!

Her koser vi oss, dette er lykke <3 håper dere også har en fantastisk tid, og at lillebror ikke blir for sjalu :-)

Jeg tekte jeg skulle inn på dib, bare finne ut hvordan og bytte det nicket da. Skriver du her hva ditt nye nick er så skal jeg finne deg :-)

Kos deg masse :-)

klem

Skrevet

Gikk fort:-) mitt nye nick er: Lykke22.03.11VL<3 snakkes på dib

Skrevet

Hallois!

Gått litt i ett her den siste tiden, som du ser er dette mitt nye nick;)

Treffes inne på dib?

Håper alt er bra med dere:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...