Gå til innhold

Bruker dere STRINGtruse...??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bruker stort sett string, rett og slett for å slippe at trusekanten skal synes når jeg har på meg bukse. Samboeren min synes string er råsexy, men han må jo bare være blind og rar, for denne rumpa ser ikke akkurat bra ut i string, for å si det sånn ;)

Jeg bruker også kun string... har noen hipsters, men da blir ikke rumpa fin i jeans! Og så føler jeg meg usexy, rett å slett... men bruker ikke de tynneste stringene da, fint at det er litt blonder og stoff på dem:) Finnes ikke ubehagelig i det hele tatt, da det er stringtruser jeg har brukt de siste 10 årene :)

Annonse

Nei, string er skikkelig uhygienisk.

Regner med det blir påstått at det er JEG som er uhygienisk her, men nei. Har god hygiene og vil ikke øselegge det med en bakteriestreng mellom skinkene..

I tillegg er string både stygt og ubehagelig.

Ja, kunn string! Værste jeg vet er og ta på meg ei stiv dongrybukse og skjenne at trusa blir skivsa mellom rumpeballene. Dessuten får jeg rørlegersprekk hvis jeg bøyer meg med truse. Den vil rett og slett ikke holde seg på plass. (Og nei, jeg bøyer meg ikke slik at stringen kommer til syne) Buksa holder seg merkelig nok på plass når jeg bruker string:)

Heia, String!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...