Gå til innhold

prøver igjen:) Aurora, har sett innpå her at du er veldig flink å spå. Kunne du sett litt her og?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er du sikker på at du ikke er gravid? Får da sånne sommerfugler her.... Men det kan være forventningene dine jeg plukker opp da :-)

Prøver ikke å kuppe Auroras tråd her altså, og hun kan sikkert si deg mye mer spesifikt for det er hun kjempeflink til :-)

Lykke til i prøvingen :-)

Tusen takk for svar:-) er gla for uansett hvem som svarer:-) tok en graviditet test igår men den var negativ. Har ganske uregelmessig mens og så vet ikke når den kommer.Men kan du evt se kjønn hvis jeg skulle være gravid? :-)

Tusen takk for svar:-) er gla for uansett hvem som svarer:-) tok en graviditet test igår men den var negativ. Har ganske uregelmessig mens og så vet ikke når den kommer.Men kan du evt se kjønn hvis jeg skulle være gravid? :-)

Tusen takk for svar:-) er gla for svar uansett hvem som skriver:-) tok graviditet test igår men den var negativ. Men hvis jeg er gravid kan du se kjønn da? :-)

Annonse

får opp at du kan bli gravid i juni mnd viss du vil det.Du er veldig fruktbar da.Får opp posetiv engergi rundt deg,så håper alt går bra.

Oki :) Høres bra ut :)

Har ett spm til hvis du kan, og har tid og svare :)

Skal selge leiligheten vår snart og bygge hus.lurer på hvordan det går?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...