Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Lørdag 12 Mars? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

- 9 dager.. Nå må det vel være min tur snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

41 dager her enda,lenge ja men men. Si meg en ting setter dem ikke igang fødselen når du har gått 1 uke på overtid da? Farlig å gå for lenge over da. Du burde ringe legen din og klage ja.....

Skrevet

får ikke overtidskontroll i Bergen før 12 dager over :(

Skrevet

4 dager og skulle gjerne ha fått NÅ !!! Hadde regnet med bebbis lenge før termin denne gangen da det er nr4 !!!

Skrevet

35 dager igjen.. Synes tiden har gått fort :)

Skrevet

14 dager igjen! Alt klart, så venter i spenning nå:)

Skrevet

49:)

Skrevet

41 dager og nesten høygravid :)

Skrevet

42! Snart høygravid :)

Skrevet

11 dager igjen til termin, og menstermin idag :-/ Har gruet meg til denne dagen... Men baby er ikke klar ennå, så må bare holde ut :-) Har en del mensmurringer og kynnere, så får bare fortsette å håpe at det skjer noe SNAAAART!!! ;-)

Skrevet

5 dager igjen og akkurat når jeg trodde det ikke var mulig å få mer vann i kroppen så ser det ut til at det var det.............føler meg som en godt over middels stor tomannsbolig med problemer knyttet til varmeregulering og rørsystem!!!!

Skrevet

48 dager igjen :)

Skrevet

27 dager! Begynte med modningsakupunktur i går, skal få det to ganger i uken. Er spent på om det har noen effekt. Gikk halvannen uke over termin med nr 1 og 2.

Skrevet

55 dager igjen til termin.. men har vært innlagt siden onsdag..

Ser ut til at det blir prematurfødsel her. Men legen håper jeg klarer å "knipe" igjen i 2 uker til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...