Gå til innhold

Noen som har blødd i beg, av svangerskapet her ?

Anbefalte innlegg

Da tenker jeg på om du liksom har blødd tidlig i svagerskapet, sånn ca i løpet av den uka du egentlig skulle fått mensen og trodd det var en SA, men så har du ikke mistet spiren likevel ?

I såfall, hvor lenge blødde du ? Hvordan var blødningen din ?

Fortsetter under...

Nå blødde jeg ikke før i uke 7 da.. trodde jeg var 4 uker på vei ca. Da kom det blod med litt klomper i så var helt sikker på at jeg hadde mista. For hadde hatt 2 SA bak meg fra før en i uke 12 og en i uke 5. Reiste inn til gyn samme dagen og viste seg at alt var i orden med den lille, var da 7,5 uke på vei og hjerte slo =) Viste seg at blodet kom i fra slimhinnene bare. Ble gravid 2 uker en SA så var antageligvis litt blodrester der i fra.

Kan jo nevne at jeg blødde i 3 ca.

Naboen her blødde i ca 3 dager så hun trodde hun skulle miste. Men alt var bra og hun er nå 5 mnd på vei.

Så derfor når jeg begynte å blø bittelitt trodde jeg at jeg skulle være like heldig, men den gang ei :((

(vi skulle ha barn med 5 uker i mellom og jeg hadde gledet meg skikkelig, så derfor synes jeg det er litt rart og vondt å se henne med magen sin)

2 dager etter ikm blødde jeg første gangen. var akk nok til å måtte ha truseinnlegg, holdt på i 2 timer, Dette skjedde 6 ganger (forskjellige dager) iløpet av ukene 4 og 5. friskt rødt blod. På kontroll (ul og gu) fikk jeg beskjed at det ikke kom fra sv.skapet men fra blodkar som blødde lett i livmorhalsen. Blødde under gu også så fort gyn kom borti disse karene. Har heldigvis ikke blødd etter dette...

Lykke til blondiee!

Jeg har blødd i underkant av ca 2 døgn nå...jeg blør kjempe lite.. hadde på nytt truseinnlegg i 12 tiden i går å våkna i dag i 12 tiden å da var det bare kommet en bitte bitte liten flekk...Når jeg tisser virker det som at jeg blør masse når jkeg tørker meg, men det er omtrent ingenting..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...