Gå til innhold

Fant mannen på datingside!! Han søkte "menn"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

WTF......

........hvorfor i all verden kan ikke disse mennene bare være ærlige da?!

Jeg har spurt han flere ganger om han ér bifil, for han oppfører seg ikke helt som andre menn alltid...og gjør ting som en vanlig hetro mann, kunne funnet på, tror eg..

Hvorfor sier han nei da? Når han tydeligvis søker... Sto alder, bosted og at han var en kjekk, kåt gutt!! Bildet som var på profilen er fra sommeren for halvannet år siden..altså vi var sammen, og faktisk nyforlovet!

......kan jo ikke vite om han har vært der inne siden, men likevel! Herregud, hvis han har lyst på mannfolk, hvorfor kan han ikke fortelle meg det da, kona hans!!

Blir så....ja...har ikke helt ord for dette her... :-|

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahhaaaa!!! Tatt meg noen glass vin, og dette skulle ikke hit!! Haha.. Jeg skulle "copy&paste" noe også....havna det her? Haha

Er ikke redd for min egen manns legning altså :P Hehe... Det omhandlet noen andre, og jeg og vinvenninna mi driver å chatter litt..hehehe.. Også rote seg inn hit når man har fått vin var ikke det lureste nei.. Whoops!

Skrevet

....syns jeg erindret at noe sånn havna her.. Hvordan i alle dager jeg klarte det, er ikke godt å si, gitt! Hehe..Hadde sikkert planer om å skrive noe her..haha..men så måtte jeg bare gjøre litt flere ting på en gang.. *ristepåhodet*

.....makan..hehe..

Skrevet

Kan skje den beste :) Hæppiskvætt ! hehe

Skrevet

var jo litt morsomt da. hehe fort gjort med litt vin innabords;-)

Skrevet

Haha, så utrolig morsomt... Altså, ikke hvis det virkelig hadde omhandlet deg da, men... Hihihi, nå måtte jeg flire litt...

Skrevet

Haha. Nei det var en eller annen hysterisk melding jeg fikk på facebook...vet ikke om vedkommende var på en liten snurr selv eller ikke. Jeg har ikke tenkt å spørre!! :P

Huff...har fått svi i dag, for å si det sånn... Fikk jo søren meg litt fylleangst av hele innlegget her..hehe. Nei huff, sånn går det med gressenkene i helga, gitt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...