Nikkamoren Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Lurer på om jeg skal kjøpe eller om det er litt sent. Lillemor er 5 mnd nå
OktoberPrinsesse10 <3 Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Hei Vi har lekegrind, og har også ei datter på 5mnd. Vi har brukt den siden hun var ca. 1 mnd, for at hun skal bli vant til den.. Men akkurat hvor lenge man bruker den er jeg ikke sikker på, men litt av vitsen er jo å bruke den når de begynner å krabbe/gå for å vite hvor de er seg, om vi skulle gjøre noe annet en liten stund.. Så man kan jo fint bruke den en stund.. 1- 1/2år..? Er de vant til det, så tror jeg nok de koser seg med å få komme oppi der litt.. Ha masse forskjellige leker og div morsomme ting oppi der.. Var jeg deg, ville jeg kjøpt:) Men hva med å sjekke på Finn.no feks å kjøpe brukt?
Nikkamoren Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2011 Takk for svar. Jepp, driver og sjekker på finn
Tabitha Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Hvis man har en baby som begynner å åle i 4-5 måneders alder og krabber i 7 måneders alder, har det nok sin misjon. Men hvis baby ikke begynner å krype raskt før ved 11 mnd er det ikke så lenge før baby kan klatre over gjerdet (muligens). Jeg har en lekegrind av tre, og vi har også en stråleovn i stua. Etter hvert babyen å krype raskt og det krevdes større innsats å passe på ovnen. Nå fant jeg ut at vi kunne slutte å bruke lekegrinda, og jeg har rett og slett satt ovnen oppi lekegrinda. Det gjør hverdagen enklere for oss iallfall, for da slipper vi å tenke på om hun kryper i retning av ovnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå