Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Del Skrevet 11. mars 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkulf Skrevet 14. mars 2011 #2 Del Skrevet 14. mars 2011 Nå vet jeg ikke hvor i Indonesia du skal, men var selv på Bali ifjor med 4 barn på 8,7,4 og spedbarn og det var helt fantastisk. Ungene spør nesten daglig når vi skal tilbake dit. Vi bodde på hotell på østkysten av Bali,unna de mest sentrale plassene, men kom oss greit med taxi dit vi ville. Fikk greit tak i alt vi trengte til ungene, av type bleier og den slags, vet ikke hvordan det er med barnemat ettersom babyen ammet ennå. Er det noe du lurer på så send meg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #3 Del Skrevet 11. april 2011 Tusen takk for svar, og beklager sent svar herfra. Det blir ikke resortferie på Bali eller øyene rundt, men skal langt nord i landet ved en innsjø. Så blir kanskje litt andre ting å tenke på sånn sett. Jeg får titte litt rundt på nett også Var dere noen andre steder enn Bali? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå