jentahans Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 har fått beskjed møte opp kl 7.00 om morran på dagkirurgi avd., hvor tid kan jeg forvente at bebbis er ute??
cbrun Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Eg også skal møte klokka 7 på mandag på føde avdelinga. Der oppe får eg innlagt kateter og får premedikasjon. Blir trilla ned til operasjon klokka 8. Så blir eg forbredt til operasjon med vasking av magen og anestesi. Så eg vil tippe eg ser bebissen mellom halv ni og ni
VilleVapp Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 I og med at planlagt ks ikke er akutt kommer alle akutte situasjoner som krever operasjonsteamet ditt forran i køen. Som regel har du babyen ute før lunsj tider, men er du max uheldig så kan du til og med bli utsatt til neste dag (skjer sjeldent altså!). Alt avhenger av hvor mye action det har vært på natta. Du får som regel beskjed når du kommer til føden om hvor i køen du står. En venninne av meg kom klokka 07, men ble utsatt 3 ganger og fikk ikke babyen sin ut før kl 15. Det sliter litt mentalt gitt... Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå