rto11 Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Har noen hatt sex etter at slimproppen har gått? Har spurt en annen plass men vil bare høre med flere...tenker på infeksjonsfare? Jordmora sa bare at det kunne være med på å få fortgang på sakene etter at hun kjente på åpning...hun hadde vel nevnt det da? Blir jo stressa av alt snart :-)
Muse Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Hei rto 11, Jeg har hørt at man ikke skal ha sex eller bade i badekar etter at slimproppen har gått grunnet riskiko for infeksjon. Lykke til jeg har ennå litt over tre uker til termin. skrev dette også under fødeklar og rier
Lullunutu Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Forrige gang gikk slimproppen min 4 dager før fødsel, og jeg hadde sex etterpå. Har ikke fått noe beskje om at det ikke er anbefalt?? :-/
Født 19.04.11 Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Ingen problem tror jeg. Det er først når vannet har gått at det er snakk om infeksjonsfare. Frem til det så er barnet beskyttet i fostersekken. Slimproppen kan jo gå mange uker før fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå