Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Del Skrevet 11. mars 2011 jeg er en av de som blir fysisk dårlig om jeg blir lei meg. vel, i den siste uken har det vært mye krangling og følelser i sving her hjemme. jeg og samboer har store problemer i forholdet og har mer eller mindre sagt at vi skal flytte fra hverandre. problemene er ikke store ting som at vi ikke stoler på hverandre, utroskap ol, men hverdagen er tung med hvert vår særkullsbarn. Nå dro han på fest til en venn han knapt har snakket med siden sommeren. Han sa selv han hadde planer om en rolig kveld her hjemme, men dette er da en venn han ikke ville si nei til. Den skjønner jeg saken er at jeg nå sitter hjemme å er så utrolig redd for at han skal gjør noe med en annen jente. jeg VET jeg oppfører meg som en fjortis ganske ofte, selv om jeg er 30, men sendte han meld der jeg skrev at jeg håpte han ikke rørte noen andre, at jeg fikk panikk bare tanken. fikk tilbake at jeg skulle bare slappe av å at han elsket meg. men her sitter jeg, og er kvalm med verdens største klump i halsen. jeg HATER å føle det slikt. vil ik være sjalu og irrasjonell, men er så redd for å virkelig miste MIN mann. Ja vi har våre problemer, men gjør han noe med noen andre så er det ikke noe mulighet for at vi får ordnet opp i alt, for det ville jeg ikke klart å komme over. huff, vet ikke hvorfor jeg skrev dette innlegget engang, måtte bare få luftet ut. vurderer å bare legge meg, så slipper jeg å sitte her å uro meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143009690-er-fysisk-kvalm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå