Gå til innhold

Hvordan ville dere reagert om samboeren inviterte foreldrene sine på ferietur uten å spørre deg først?

Anbefalte innlegg

Jeg, mine to døtre og samboeren min tenkte å ta en bilferie rundt omkring i Norges land i sommer. Jeg vil være ganske høygravid på den tiden.

Plutselig inviterer han foreldrene sine til å bli med på turen imens vi er på besøk der, uten at han i det hele tatt har luftet den ideen med meg først!

Jeg ønsker IKKE å tilbringe hele ferieturen sammen med dem, men nå blir det vanskelig å gjøre noe med det, siden de ble henrykte over forslaget, og ønsker selvsagt å bli med.

Han spurte meg ETTERPÅ da om det var dumt at han spurte de om det, han ble så revet med sa han. Ja, det synes jeg vi kunne ha snakket om først ja sa jeg. For jeg tror det kan bli vanskelig å være nær de hver dag i et par uker. Hadde jo sett for meg tur med bare familien..

Hvordan ville dere reagert?

Fortsetter under...

Jeg kjenner mine svigerforeldre så godt at jeg hadde sagt når han plutselig kom med det at slike ting diskuterer vi vel gjerne sammen først.

Og jeg hadde nok IKKE blitt med på en slik tur. Da kan han få reise alene med de. Jeg kunne ha tatt meg en koselig tur alene/med venninner.

Annonse

Jeg vil ikke ha med svigers, mine egne foreldre, mine søsken eller hans søsken. Jeg har faktisk ikke så veldig lyst til å feriere med dem, helgetur går helt fint.

Jeg hadde endt opp med å avlyse hele turen, eller jeg hadde blitt tvunget med som en furten fjortenåring. Fysjom.

Det hadde ikke gjort meg noe, men så er jeg i den heldige situasjonen at en ferie med svigerfamilien bare er noe jeg ser på so hyggelig. Men det er klart hadde jeg hatt et dårligere forhold til dem så hadde jeg ikke blitt så glad nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...