ynnamor Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Jeg er 37 år og har to barn, 10 og 8 år. Jeg har til tider veldig lyst på et barn til, men tviler innimellom og tenker at det kanskje er bra som det er. Største delen av tiden ønsker jeg en til. Tenker at jeg kunne kose meg veldig med den da de andre er såpass store. 10 åringen som er en jente ønsker seg også veldig et lite søsken. Noen som har noen gode råd til meg. Prøve en gang til eller ikke?
Trultemor73 Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Jeg valgte å få nr. 3, og har aldri angret på det. Måtte litt til for å overbevise mannen min om at det var lurt å få en til. Han synes det holdt med to. Så om mannen din ønsker en til, så hadde jeg gått for det. Mine barn blir 9, 5 og 1 år om en måneds tid. Veldig koselig med 3 barn. Jeg selv blir 38 år til sommeren. Skal forøvrig ikke ha flere nå, for nå sier ihvertfall gubben stopp. Er bare innom her for en smugtitt:-)
godungene Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Jeg er i samme situasjon som deg, 37 år med to barn som er 8 og 5 år, og lurer på om jeg vil ha et barn til. For skal det skje må det skje nå, men jeg lurer av og til på om jeg har det greit nok som jeg har det.
Gjest Vinglepetrine Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Jeg har to barn på 16 og 10, og var sikker på at jeg var ferdig :-) Nå har plutselig tanken om en liten en kommet, men jeg syntes det er veldig vanskelig å få bestemt meg..... Mine er jo så store at de klarer seg så godt selv så å få en liten til nå ville vært en STOR omveltning i hverdagen. Noen dager tenker jeg at jeg ikke orker en periode til med amming, nattevåk og bleieskift, mens andre dager tenker jeg at det bare ville vært koselig. Tenker også at om 8 år er kanskje begge mine flyttet ut, og at det da vil bli så tomt her, mannen min er MYE borte ifm. jobb. Jeg er 38 og må jo snart bestemme meg, men det er SÅ vanskelig!
Bonanza Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Jeg er i samme situasjon som deg/dere, men er 33 og har to barn. Jeg Har ønske om et barn til, og har kommet til at "man angrer ikke på de barna man får, men de man ikke fikk!". Så jeg tror jeg bare tar rennafart og hopper i det snart ;-)). Lykke til;-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #6 Skrevet 15. april 2011 Jeg er ogsaa 37 og har 2 barn paa 9(jente) og 6(gutt), og har ogsaa til tider veldig lyst;) Ble faktisk gravid i fjor men d endte med ma i oktober, og har for 1 gang etter ma faatt mensen naa:/ D var en ikke planlagt graviditet og sjokket var stort, men alle i familien ble veldig glade og spenningen vat stor:) Naa har jeg liksom faatt en sjanse til paa aa bestemme meg for om d virkelig er dette jeg (og mann;)) vil. Og tvilene er mange; nattevaak, bleieskift, amming, söskensjalusi og har jeg egentlig taalmodighet og overskudd nok?? Jeg har heldigvis en mann som elsker barn og önsker seg barn saa ingen tvil der. Ungene önsker seg veldig et sösken til:) Og jeg önsker d jo egentlig jeg og:) Og saa mange gleder et barn gir til livet!) Vi faar se hva skjebnen sier;) Lykke til med avgjörelsen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå