Gå til innhold

Hvilken såpe og shampoo bruker dere på deres småtroll? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker stort sett bare vann på mini.

Han bruker av og til Lano ved håndvask. Veeeeldig sjeldent vi har noe i badekaret, og da er det enten Neutral eller den derre gule flaska som jeg ikke husker navnet på. En av de babymerkene hvertfall. Han er 2 år og 1 mnd.

Skrevet

Bruker ikke såpe annet enn til håndvask. Vil ikke at hun skal bli allerigsk mot såpe og har litt allergi i familien.

Til håret bruker vi cosmopharma, men når den blir tom så kjøper vi nok en annen barneshampoo som garanterer at den ikke svir i øynene....

Skrevet

Bruker lite såpe, men når vi bruker er det Neutral baby bad og shampoo. Jeg bruker kun Neutral såpe selv pga allergi og bruker den samme til barna.

Skrevet

Bruker änglamark olje i badevannet og änglamark shampo til håret (coop sitt merke).

Skrevet

Til hårvask brukar vi Neutral sin barneshampo. Brukar den same eller Dr greve intimvask dersom dei vil ha skum i badekaret. Brukar ikkje såpe på andre delar av kroppen enn hår og hender (hendene får som regel Palmolive, som resten av oss).

Skrevet

Bruker A-derma shampoo og Dr. Greve "leave in" balsam. Lano til håndvask og av og til litt lactacyd i bleieområdet. Ellers bare vann. :)

• 4 uker senere...
Skrevet

vi har en gutt på 3 år med langt hår, han får bruke min shampoo og balsam med merket sebastian.

frisøren lurte på hvilken shampoo jeg brukte for det var helt himmelsk å pleie han sa hun, hun merket at jg ikke brukte shampoo fra vanlig butikk som er tilsatt både det ene og det andre.

hun så forskjell i hodebunnen hans også..... sammenlignet med andre barn.

men jeg hadde aldri brukt denne shampooen hvis jeg selv ikke hadde den, er ganske dyr....

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi bruker ikke såpe ved daglige stell.. Kun når det dysjes og bades og da bruker vi kun neautral shampo og dysjsåpe pga masse allergi i familien. Ikke parfyme ol i det. Anbefales av Norges Astma og Allergiforbund. Brukes også det når vi vasker klær.

Skrevet

Vi bruker Libero sine, de er uten parfyme, allergener eller andre problematiske stoffer.

Skrevet

Veksler mellom Libero og Änglamark, og har vel også vært innom noen av apotekets merker tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...