Gå til innhold

fere som skal teste imorgen?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal teste imorgen, klarer ikke vente lengre! er så kvalm, sliten/Trøtt, menssmerter, spottet 1 uke før ikm, vond korsrygg og humørsvigninger ganger 1000! ikm 13 mars :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja... om jeg tør.. føler at mensen alltid kommer rett etter jeg har testet, vet jo at det selvfølgelig ikke påvirker noe, men... har IKM i dag / i morra, ingen mens ennå. Så mulig jeg venter til søndag?

Lykke til, til deg da : )

Skrevet

Jeg skal kanskje teste i morgen. IKM i dag. Ingen tegn på graviditet, bortsett fra kjempetrøtt, men det kan jo ha mange andre årsaker. Har blitt skuffet så utrolig mange ganger nå, og det å få en negativ test gjør det liksom så definitivt. Samtidig er det jo bedre å få det overstått, for man går jo liksom og håper så inderlig selv om man ikke tror man er gravid.... Så med andre ord, så er jeg veldig skal/skal ikke nå i kveld. Lykke til med testingen i morgen dere to andre :-) Krysser fingrene for oss alle tre :-)

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe en test i dag og prøve i morgen... Men jeg er faktisk nervøs for å bare kjøpe en test, er sikkert på at TR kommer da eller at den er negativ, jeg liker tanken om at kanskje det er noe der og da særlig med at jeg har såpass mange tegner på at det er noe der...

Brystvorter har blitt større og tykkere og konstant stive

Har kommet fram blodåre rundt vorten på den ene puppen

Er såre og det stikker tidvis i vortene

Små kvalm

Begynte å grine når jeg spiste scampi for første gang for det var så umenneskelig godt :S

Trøtt, gjespa som fy under trening

Hard mage

Mensmurring og tidvis smerter i sidene og litt nedover beina

Våkner tidlig

Springer ofte på do (har partyblære til tusen)

Og absolutt ingen tegn til mensen skal komme, bruker å få mer utflod par dager før mens.. glemte å si at IKM var på i går, fredagen...

Dere for ha lykke til med testingen =)

Skrevet

Jeg blir iallefall ikke å få mensen imorgen, siden jeg har allerede blødd 4 dager. Tok en test nå iste og den var negativ :( da er jeg vell ikke gravid nå.. og jeg som har så mye tegn.. er enda kvalm og det stikker i magen, skjønner virkelig ingenting. får ta en ny test om et par dager ..lykke til med testingen :)

Skrevet

Jeg har også blitt skuffet så utrolig mange ganger.. men denne gangen føler jeg meg annerledes. føler at det bare må være noe på gang, jeg er enda kvalm og det stikker i magen.. får ta en ny test om 3 dager , håper hcg har steget da :) lykke til alle her , håper vi får positive tester!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...