happybaby&mamma Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Noen som har anelse om hvor det går an å få tak i knotter i hello kitty form? f.eks at hellokitty hodet er knotten til skapdøra liksom??
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 jeg er så dritt lei av voksne som gir hello kitty og rosa til jentene med morsmelka. må vi skape små rosa prinsesser? tenk hvor mye penger produsentene av hello kitty tjener på den dritten her!?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 hvis det finnes må du jo bare finne det på ebay!
happybaby&mamma Skrevet 9. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2011 næmmen i alle dager til humør det var på deg da... Jenter er prinsesser, om de velger noe annet opp gjennom åra, så gjerne for meg, men når jeg skal innrede barnerommet, så vil jeg ha slike knotter på kommoden. enkelt og greit. LA VÆR og kommentere om du bare skal slenge med leppa frøken... Kom deg inn på kranglesiden du, og ikke vær feig og gjem deg bak anonym...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå