Gå til innhold

BIM kunne godt ha spart seg den artikkelen på forsiden om hun som mista 2 dager før termin!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke alle som er her hele dagen, her huset logger jeg ikke på før barna er i seng!

Men takk for snappy kommentar.. er vel ikke mer å vente her egentlig! Det er så hyggelig å skrive noe her inne!

Jeg har heller ikke latt merke til at dette har blitt diskutert før. Så teit å bruke det som argument., Heldigvis er det de som ikke sitter her hele dagen.

Når det gjelder reportasjen så synes jeg ikke det gjør noe at de skriver om sånt her jeg. Det heter jo Barn i Magen, og dette er i høyeste grad aktuelt. Jeg synes det var en interessant og reflektert artikkel. Jeg er gravid selv, men jeg vet jo godt at det ikke ender like vakkert hver gang.

Annonse

Beklager. Hvorfor er du egentlig så frekk?

Skjønner bare ikke hvorfor de kan publisere denne artiklen selv om det finnes folk som ikke er gravide her. Jeg har barn og er gravid, den hadde ikke støtt meg mer eller mindre hadde jeg ikke vært gravid?

Allle nye artikler kommer på forsiden, og hovedpoenget med denne reportasjen var å være GRAVID PÅ NYTT etter en tidligere dødfødsel, og oppfølgingen av kvinnenene.

Hilsen Therese fra artikkelen, som er gravid igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...