Julymom2015 Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 - Hvor lenge blødde du ? - Hvor langt var du på vei ? - Hadde du smerter ? Sterke? Svake? Er det forresten noen som har trodd de har mistet men ikke gjort det likevel?
Tupsi :) Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 1.gang ca 2 uker 2.gang ca 3 uker 1.gang 11+3 2.gang 13+4 Sterke smerter begge gangene! Liknende mens smerter, men mye kraftigere!
rose 85 Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Hei. Hadde en SA i januar. Jeg blødde i 5 dager, var mye mer enn en vanlig mens. Jeg var 4+4 da jeg mistet. Men hadde bare vanlig menssmerter...
Julymom2015 Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2011 Jeg holder på med å måle hcg nivå ! skal ta ny blodprøve på mandag, men blødningene mine har vart bare litt over et døgn og har avtatt masse, fastlegen min og gyn. trodde ikke det var SA, jeg har INGEN smerter !
Ebon Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Jeg var i uke 9, og blødde i ca 3 uker... Hadde smerter, men ikke kjempekjempevondt. Det var vondest akkurat den natta det skjedde, dagene etter var det takvise smerter, i begynnelsen ca hvert 10. min. Etterhvert når restene og sånn også hadde kommet ut ble det mindre og mindre smerter, etter en ukes tid var det ikke vondt lenger, bare blødninger... SA var det verste jeg noen gang har vært med på, men mer psykisk enn fysisk. Håper jeg og dere slipper å oppleve det igjen!!!!
Dolis Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 Jeg mista i uke 12, ingen smerter overhodet. blødde egentlig veldig lite, men så var det vel heller egentlig ikke en SA, men en MA. blødde ca en ukes tid etter utskrapningen. Da jeg ble gravid med (foreløbig)minstemann trodde jeg at jeg hadde en SA fordi jeg fikk blødninger i uke 7. blødde MYE i en ukes tid, litt 'menssmerter' men det gikk bra den gangen
januar2012+spiremai2013 Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 Hatt en SA i sept. Var 5,5 uker på vei. Føltes som menssmerter bare 1000 ganger verre. Lå og vrei meg hele natten...helt forferdelig.. Begynte å små blø dagen etterpå. Blødde litt i noen dager. HAr også hatt en MA. Dette la jeg ikke merke til...Gikk til ultralyd undersøkelse i uke 10 for jeg var så speng (og nervøs pga SA i sept). Da var det ikke noe liv:/ Spiren hadde sluttet å leve i uke 8 + 5...
CI82 Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 SA i juli, ca 7 uker på vei. Det kom litt brunt blod en dag og spottet i 4-5 dager. Hadde veldig svake menssmerter. Lurer på om det døde en stund før jeg begynte å blø siden det kom så lite ut og de så ingenting på innvendig UL.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 14. mars 2011 #9 Skrevet 14. mars 2011 En SA ca. uke10. Er lenge siden (7 år), men mener å huske at jeg blødde kraftig og hadde sterkere smerter enn vanlig mens. Hadde for øvrig også en exu litt senere. Var ikke langt på vei da, men det var SINNSYKT vondt! Tror det er en forskjell på hvor langt man har kommet når man har SA. Er man bare noen uker på vei, så er ikke smertene og blødningene like sterke som om man nærmer seg 2. trimester. Men trist er det uansett!
Spurven <3 Skrevet 14. mars 2011 #10 Skrevet 14. mars 2011 Jeg blødde ikke, men fikk en uvanlig voldsom svettertokt, hvor det dryppet svette ned på gulvet og det rant i strie strømmer. UL sa at jeg var 8 uker på vei, men ikke noe liv. Fikk utskrapning, og blødde ca 14 dager etter. Litt vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå